May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۹۰۵۵
۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۷
0
رئیس‌جمهور در دومین برنامه سرزده بازدید‌های خود در هرمزگان، پیش از ظهر امروز در منطقه زلزله زده گیشان از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس حضور یافت.
حضور رئیس‌جمهور در منطقه زلزله‌زده گیشان بندرعباس
سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در ادامه چهاردهمین سفر استانی خود به هرمزگان پیش از ظهر امروز در دومین برنامه بازدید سرزده خود در منطقه گیشان غربی از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس حضور یافت.

گیشان در ۲۳ آبان ۱۴۰۰ در اثر دو زلزله ۶.۳ و ۶.۴ ریشتری به طور کامل تخریب شد، اما بنیاد مسکن به سرعت کار ساخت منازل مردم را پیگیری کرد و اکنون بسیاری از واحد‌های مسکونی این روستا به پیشرفت بالای ۵۰ درصد رسیده و برخی از آن‌ها نیز با تکمیل نهایی به مردم تحویل شده است.

رییسی با حضور در جمع مردم گیشان از نزدیک در جریان روند بازسازی منازل مردم و همین‌طور خدمات‌رسانی به آنان و دیگر روستا‌های همجوار که در زلزله ۲۳ آبان آسیب دیدند، قرار گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: