کد خبر: ۳۶۹۱۳۴
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۹
0
شاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر با ریزش بیش از ۲۸ هزار واحدی گذراند و در کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.
بورس در هفته‌ای که گذشتشاخص بورس و اوراق بهادار هفته اخیر را با نوساناتی همراه بود و کار خود را با روند نزولی در ابتدای هفته آغاز کرد و پایان هفته نیز با روند منفی به کار خود پایان داد.

شاخص بورس و اوراق بهادار این هفته کار خود را از کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحدی آغاز کرد و در پایان هفته کار خود را در کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی به پایان رساند که با اُفت بیش از ۲۸ هزار واحدی روبرو بوده است.

شاخص بورس و اوراق بهادار در معاملات روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۷۵۱ واحدی در پله یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحدی ثابت ماند و فرابورس با اُفت بیش از ۲۸ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۳۷۴ واحدی قرارگرفت.

شاخص کل بورس در معاملات ۱۹ دی ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۲۵ هزار و ۶۷۹ واحدی روبرو شد در پله یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۲۵۶ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۱۱۷ واحدی قرارگرفت.

شاخص در روز دوشنبه در معاملات ۲۰ دی ۱۴۰۰ با اُفت بیش از ۴ هزار و ۱۸۰ واحدی در پله یک میلیون و ۳۳۲ هزار واحدی قرار گرفت و فرابورس با اُفت بیش از ۹۹ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۱۸ واحدی قرارگرفت.

روند شاخص بورس در روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ بالاخره صعودی شد و با رشد یک هزار و ۹۴۸ واحدی پله یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس در معاملات ۲۲ دی ۱۴۰۰ همچنان نزولی به کار خود ادامه داد و با اُفت بیش از ۴۲۰ واحدی در پله یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی قرار گرفت، اما فرابورس مثبت شد و با رشد بیش از ۳۶ واحدی در پله ۱۸ هزار و ۱۰۱ واحدی قرارگرفت.

شاخص در هفته‌ای که گذشت ۴ روز منفی و یک روز مثبت را در کارنامه خود ثبت کرد و در روز‌های مثبت نیز رشد کم رمقی داشت و در کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی ماندگار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: