کد خبر: ۳۶۹۱۵۰
۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
0
اگر تنگ نظری ها و سیاست زدگی ها کنار گذاشته شود با سرمایه گذاری شرکتهای بزرگ می توان بسیاری از مناطق کم برخوردار و محروم کشور را با اجرای طرح های متناسب همان اقلیم توانمند ساخت و توسعه متوازن ایجاد کرد.
تقدیر رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی از مدیرعامل چادرملو
حجت الاسلام نکویی رئیس مرکز گسترش اقتصاد مقاومتی کشور پس از بازدید هفته گذشته خود از واحد‌های مختلف تولیدی و آشنایی با عملکرد چادرملو در حوزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار، امروز با حضور در دفتر مرکزی این شرکت از مهندس ناصر تقی زاده مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

مهندس تقی زاده طی اظهاراتی با اشاره به طرح‌ها و برنامه‌های چادرملو در جهت رشد و توسعه اقتصادی گفت: مبنای برنامه ریزی‌های ما بر پایه توسعه پایدار است و در این راستا علاوه بر تامین زیر ساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق، راه و…، نسبت به توسعه شاخص‌های رفاهی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و درمانی، امور معیشتی، اشتغال زایی و توانمندسازی خانواده‌های کم برخوردار در مناطق حوزه فعالیت خود اقدامات و برنامه‌های بسیاری را به اجرا در آورده است.

مهندس تقی زاده افزود اگر تنگ نظری‌ها و سیاست زدگی‌ها کنار گذاشته شود با سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ می‌توان بسیاری از مناطق کم برخوردار و محروم کشور را با اجرای طرح‌های متناسب همان اقلیم توانمند ساخت و توسعه متوازن ایجاد کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: