کد خبر: ۳۷۰۲۳۹
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
0
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از بررسی مذاکرات وین توسط اعضای کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: پیشنهادات خوبی نیز از سوی نمایندگان مطرح شد که قرار است توسط رییس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.
پیشنهادات کمیسیون امنیت ملی مجلس به مسئولان مذاکره کننده منتقل می‌شود
محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جزئیات جلسه امروز (یک شنبه ۱۰ بهمن) کمیسیون متبوعش، گفت: بررسی مذاکرات وین نخستین دستور کار اعضای کمیسیون امنیت مجلس بود تا مشخص شود استراتژی و راهبرد کشور با واقعیت صحنه چه میزان تطبیق دارد و چه کار‌هایی باید انجام داد.

وی افزود: خوشبختانه تحلیل‌ها، نظرات و ارزیابی‌ها نشان می‌دهد آنچه در وین اتفاق افتاده خارج از استراتژی کلی نظام، خطوط قرمز و منافع ملی نبوده و جمهوری اسلامی ایران در موقعیت قالب اصلی قرار دارد. در این میان پیشنهادات خوبی نیز مطرح شد که قرار است توسط رییس کمیسیون به مسئولان مربوطه منتقل شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: همچنین بررسی طرح نمایندگان با موضوع تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در مجموعه ستاد کل نیرو‌های مسلح نیز از دیگر دستورکار‌های اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس قرار داشت.

عباس زاده تصریح کرد: مواد و تبصره‌های این طرح مورد تصویب قرار گرفت و طی روز‌های آینده به هیات رییسه مجلس ارسال می‌شود تا برای تصویب نهایی در صحن علنی ارائه شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: