کد خبر: ۳۷۰۳۰۲
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
0
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید با بیان اینکه نسبت به ورود تقاضای سوداگری در حوزه مسکن‌های شهرهای جدید حساس هستیم گفت: متاسفانه یک سری دلال‌هایی در شهرهای جدید داریم.
خرید 3000 واحد مسکن مهر توسط یک دلال
علیرضا جعفری با اشاره به اینکه بیش از ۶۰۰ هزار واحد مسکونی از نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید ساخته می‌شود، اظهار داشت: تاکنون برای این واحدهای مسکونی زمین به ابعاد ۱۵ هزار هکتار تعیین شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه تراکم شهرهای جدید با آمار مذکور به نزدیک ۱۵۰ نفر در هکتار می‌رسد که بسیار بیشتر از سایر شهرهای کشور است؟ گفت: طرح‌های تفضیلی در این حوزه وجود دارد که ما بر اساس آن‌ها تکالیف را برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی افزود: این قابلیت وجود دارد، که ساخت مسکن متناسب با فرهنگ مردم در قالب ساخت خانه‌های ۲ طبقه پیش برود.

جعفری در بیان اینکه وزیر راه و شهرسازی بر ایجاد تناسب بین ساخت مسکن و فرهنگ اسلامی ایرانی تاکید دارد، تاکید کرد: الحاق زمین بافت‌های شهری در قالب تغییر در طرح‌های تفضیلی در دستور کار ما قرار دارد.

این مقام مسئول در تشریح اختلاف مصوبه شورای عالی مسکن و شورای پول و اعتبار پیرامون استفاده پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر از تسهیلات قانون جهش تولید و تامین مسکن گفت: خط اعتباری پروژه‌های مسکن مهر به پایان رسیده و تاکنون شورای پول و اعتبار اجازه استفاده از تسهیلات موضوع قانون جهش تولید و تامین مسکن نداده است.

جعفری با بیان اینکه نسبت به ورود تقاضای سوداگری در حوزه مسکن‌های شهرهای جدید حساس هستیم گفت: متاسفانه یک سری دلال‌هایی در شهرهای جدید داریم که بالغ بر ۳ هزار مسکن مهر را تملک کرده است

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: