کد خبر: ۳۷۰۳۷۴
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹
0

مشاوره روانشناسی تلفنی آنلاین  24 ساعته شبانه روزی با بهترین روانشناس های ایران در سامانه مشاوره آنلاین گوش شنوا که برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 02162999042 تماس حاصل فرمایید .

مشاوره روانشناسی که روانشناسان شاغل آموزش های حرفه ای و مهارت های بالینی را دارند تا به افراد کمک کنند تا به طور مؤثرتر با مشاوره خانواده تلفنی که مسائل زندگی و مشکلات سلامت روان کنار بیایند.

پس از سالها تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و آموزش تحت نظارت، آنها مجوز خود را برای ارائه تعدادی خدمات از جمله ارزیابی و روان درمانی دریافت می کنند.

 روانشناسان با استفاده از انواع تکنیک ها بر اساس بهترین تحقیقات موجود کمک می کنند و ارزش ها، ویژگی ها، اهداف و شرایط منحصر به فرد فرد را در نظر می گیرند.

 

روانشناسان دارای مدرک دکترا (اعم از PhD، PsyD، یا EdD) یکی از بالاترین سطوح تحصیلات را در بین تمام متخصصان مراقبت های بهداشتی دریافت می کنند و پس از دریافت مدرک کارشناسی، به طور متوسط ​​هفت سال را در آموزش سپری می کنند

کاری که آنها انجام می دهند

روانشناسان شاغل به طیف گسترده ای از افراد کمک می کنند و می توانند انواع مختلفی از مشکلات را درمان کنند.

برخی از افراد ممکن است با یک روانشناس صحبت کنند زیرا برای مدت طولانی احساس افسردگی، عصبانیت یا اضطراب داشته اند.

بهترین مشاوره روانشناسی آنلاین

 

یا برای یک بیماری مزمن که در زندگی یا سلامت جسمی آنها اختلال ایجاد می کند کمک می خواهند.

برخی دیگر ممکن است مشکلات کوتاه‌مدتی داشته باشند که در مسیریابی به آنها کمک می‌خواهند، مانند احساس غرق شدن در شغل جدید یا غم و اندوه برای مرگ یکی از اعضای خانواده.

 

مشاوره روانشناسی خانواده  تلفنی

 شماره مشاوره رایگان اگر در خانواده و بین زوج ها مشکلات پیش آمده با هرچه سریع تر این موضوعات را حل کنید تا کسترده نشود، یکی از دلیل طلاق همین موضوع است .مشاوره خانواده تلفنی رایگان حل مشکلات خانوادگی یکی از تخصص های مشاوران خانواده می باشد.

 

مشاوره روانشناسی کودک

مشا.وره روانشناسی قبل از ازدواج

انجام تست های روانشناسی آنلاین

مشاوره روانشناسی ترک اعتیاد  و نوع رفتار با یک فرد معتاد

مشاوره شخصیتی و فردا که در آن انواع بیماری های روان مشخص می شود ، وسواس و اضطراب را میتوان جز این نوع بیماری خواند.

 

روانشناسان می توانند به افراد کمک کنند تا یاد بگیرند که با موقعیت های استرس زا کنار بیایند، بر اعتیادها غلبه کنند، بیماری های مزمن خود را مدیریت کنند.

 آزمایش ها و ارزیابی هایی را انجام دهند که می تواند به تشخیص یک بیماری کمک کند یا در مورد نحوه تفکر، احساس و رفتار یک فرد بیشتر توضیح دهد.

این آزمون‌ها ممکن است مهارت‌های فکری، قوت‌ها و ضعف‌های شناختی، استعداد و اولویت‌های شغلی، ویژگی‌های شخصیتی و عملکرد عصبی روان‌شناختی را ارزیابی کنند.

مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی

 

 

چگونه آنها کمک می کنند

روانشناسان حرفه ای می توانند به طیف وسیعی از مشکلات سلامتی کمک کنند و از مجموعه ای از درمان های مبتنی بر شواهد برای کمک به افراد برای بهبود زندگی خود استفاده کنند.

مشاوره روانشناسی تلفنی

 معمولاً از مشاور روانشناس  (که اغلب به عنوان روان درمانی یا گفتار درمانی نامیده می شود) استفاده می کنند.

سبک‌های مختلفی از درمان وجود دارد، اما روان‌شناس با فرد کار می‌کند تا بهترین رویکرد را برای رسیدگی به مشکل فرد و متناسب با ویژگی‌ها و ترجیحات بیمار شناسایی کند.

 

برخی از انواع رایج درمان عبارتند از: شناختی-رفتاری، بین فردی، انسانی، روان پویایی یا ترکیبی از چند سبک درمانی. درمان می تواند برای یک فرد، زوج یا حتی خانواده باشد.

 برخی از روانشناسان حتی برای استفاده از هیپنوتیزم آموزش دیده اند، که تحقیقات نشان داده است که برای طیف گسترده ای از شرایط از جمله درد، اضطراب و اختلالات خلقی موثر است.

اگر بدنبال یک مشاور روانشناس خانم هستید حتما در قسمت لیست مشاوران سامانه گوش شنوا به راحتی مشاور خود را انتخاب کنید

سامانه مشاوره آنلاین 24 ساعته

 

برای برخی شرایط، درمان و دارو ترکیبی درمانی هستند که بهترین نتیجه را دارند. برای افرادی که از دارو سود می برند، روانشناسان با پزشکان مراقبت های اولیه، متخصصان اطفال و روانپزشکان در درمان کلی آنها همکاری می کنند.

هر یک از مشاوران برای دریافت مجوز می بایست شرایط خاص خود را داشته باشند .

قوانینی دارند که به روانشناسان دارای مجوز با آموزش های تخصصی اضافی اجازه می دهد از فهرستی از داروهایی که اختلالات سلامت عاطفی و روانی مانند افسردگی و اضطراب را بهبود می بخشند، تجویز کنند.

 

چگونه آنها آموزش می بینند

مدرک دکترا برای تمرین روانشناسی به حداقل 4 تا 6 سال تحصیل تمام وقت پس از اتمام دوره کارشناسی نیاز دارد.

کار درسی شامل حوزه‌هایی مانند اخلاق، آمار، تفاوت‌های فردی و پایه‌های رفتاری بیولوژیکی، شناختی-عاطفی و اجتماعی و همچنین آموزش‌های ویژه در ارزیابی و درمان روان‌شناختی است.

 

شماره تماس مشاور روانشناس خانواده

 

مشاوره آنلاین گوش شنوا برای دریافت مشاوره خانواده آنلاین به صورت 24 ساعته  می توانید با شماره 02162999042 تماس حاصل فرمایید

 

در دوران تحصیلات تکمیلی، دانشجویان روانشناسی ممکن است در تحقیق و تدریس شرکت کنند. قبل از فارغ التحصیلی، یک سال کارآموزی تمام وقت تحت نظارت لازم است.

 قبل از صدور مجوز، یک سال دیگر تحت نظارت لازم است. روانشناسان باید یک آزمون سراسری و آزمون(های) تکمیلی مخصوص که در آن مجوز دریافت می کنند، بگذرانند.

 

روانشناسان پس از دریافت مجوز برای فعالیت، باید دانش خود را حفظ کنند، که با کسب چندین ساعت از اعتبارات آموزش مداوم در سال، همانطور که توسط هیئت مجوز و مقررات آنها الزامی است، نشان داده می شود.

 

برای روانپزشک ها مجاز به تجویز دارو هستند، باید پس از دریافت مجوز، آموزش های پیشرفته ای داشته باشند. دستورالعمل‌های آموزشی خاص بر اساس متفاوت است، اما آنها باید یک برنامه آموزشی تخصصی یا مدرک کارشناسی ارشد در روان‌پزشکی را تکمیل کنند.

 

جایی که آنها کار میکنند

بسیاری از روانشناسان شاغل، مطب خصوصی خود را مدیریت می کنند یا با گروهی از روانشناسان دیگر یا ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کار می کنند.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: