May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

جمع کردن ، فرم دادن و حالت دادن به موی سر با ظاهری آراسته و زیبا به شکل های خلاقانه شینیون نامیده می شود که توسط ابزار و وسایل خاص انجام می گیرد.
برای انجام شینیون مو تنها دارا بودن خلاقیت کافی نیست و باید دانش این کار و نحوه استفاده از ابزارهای خاص در هنگام آرایش مو فرا گرفته شود .
در دوره آموزش شینیون مو ، یک روند کامل آراستن موها، حالت دادن و زیبا کردن آن‌ها به شما آموزش داده می‌شود. دوره آموزش شینیون مو به صورت کامل و حرفه‌ای شما را با انواع فرم‌های صورت آشنا می‌کند و به همین ترتیب متوجه می‌ شوید که برای هر فرم صورت چه مدل شینیونی زیباتر است .

در دوره آموزشی شینیون مو ، هنرجو علاوه بر نحوه آرایش مو با انواع ابزارها برحسب مدل های مورد استفاده مانند تور، سنجاق، اسپری های حالت دهنده ،پروتز های گرد و غیره آشنا شده و در مورد انتخاب بهترین نوع شینیون ها متناسب با مدل و فرم صورت اطلاعاتی را فرا خواهد گرفت.

برای انجام این کار هنرجویان ابتدا با انواع مختلف مدل های صورت مانند صورت های گرد، بیضی،  لوزی و غیره آشنا میشوند و می آموزند که استفاده از چه مدل شینیونی با چه مدل فرم صورتی سازگار بوده و باعث زیبایی بیشتر صورت می شود. با توجه به اینکه شینیون مو مدل های بی شمار و رایجی دارد و هر روزه مدل های جدید تری توسط آرایشگران حرفه ایابداع  می شوند  درآموزشگاه مریم رحیمی فرد اصول کار طوری به هنرجو آموزش داده میشود که بتوانند انواع شینیون های مو را به سادگی انجام دهند.

دوره آموزش شینیون مو ویژه بازار کار آموزشگاه مریم رحیمی فرد

مراحل دوره آموزش شینیون مو آموزشگاه مریم رحیمی فرد

در ابتدای کار لازم است که شما با مقدمات ساده شینیون مو آشنا شوید. در اولین مرحله باید بدانید که چگونه موهای فرد را برای انجام دادن شینیون به روی آن آماده کنید. در مرحله بعد، مربی هر کدام از ابزارهایی که در حین شینیون مو از آن استفاده خواهید کرد را به همراه نحوه استفاده از هر وسیله به طور کامل به شما معرفی می‌کند. در این مرحله، شما انواع مدل های شینیون مو به صورت باز یا بسته را می‌بینید و با مدل های شینیون مو آشنا خواهید شد.
در مرحله بعد برای اینکه بازده خوبی از کار داشته باشید، روش‌های صحیح براشینگ و کرلی کردن مو را یاد خواهید گرفت. در نهایت با کمک مربی، می‌توانید برای چیزهایی که یاد گرفته اید یک فعالیت عملی داشته باشید. با این کار مربی میزان مهارت شما را متوجه می‌شود و شما نیز با مشاهده نقاط ضعف کار خود، می‌توانید از مربی در جهت بهتر کردن نتیجه کار کمک بگیرید

برای انجام شینیون مو چه آموزش هایی به هنرجو ارائه می شود؟ 

هنرجو برای آنکه بتواند شینیون کردن مو را فرا گیرد باید بتواند قبل از آنکه کار شینیون را انجام دهد آمادهسازی موها را فرا گیرد. 
برای این کار طریقه کرلی یا براشینگ صحیح را آموزش می  ببیند زیرا انجام این امور در نتیجه کار تاثیر شگفت انگیزی خواهد داشت. 
مرحله دوم در آموزش شینیون آشنایی با ابزارها و وسایلی است که موها توسط آنها به یکدیگر متصل شده و شینیون توسط آنها انجام می گیرد. 
در مرحله بعد باید انواع شینیون ها که شامل شینیون باز و بسته در مدل های ساده و شلوغ را آموزش ببیند. 
پس از تمام شدن مراحل بالا هنرجو با کمک مربی به صورت عملی شینیون های مختلف را بر روی مدل های متفاوت انجام می دهد تا بر روی آنها مسلط شود. 

هنرجویان پس از گذراندن دوره ای شینیون مو توانایی انجام چه مهارت هایی را دارند؟ 

پس از گذراندن دوره های مبتدی و پیشرفته شینیون مو در آموزشگاه مریم رحیمی فرد، هنرجو به صورت کاملاً مسلط و حرفه ای قادر به انجام انواع شینیون ها با مدل های مختلف بر روی انواع مختلف صورت بوده و می توانند طبق نظر و سلیقه مشتری و حتی ارائه عکس و انواع مدل های شینیون توسط مشتری این درخواست ها را به سادگی انجام داده و با جذب در بازار کار درآمد خود را افزایش دهد. 

علاوه بر دوره آموزش شینیون مو ، دوره آموزش اکستنشن مو ، دوره آموزش پاکسازی پوست ، دوره آموزش لیزر موهای زائد و  سایر دوره های اشتغال محور ، برگزار می شود. 
تلفن : 88487464 – 021
www.maryamrahimifard.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: