کد خبر: ۳۷۱۰۲۶
۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
0
معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های صنعتی به‌ویژه واحد‌های صنعتی راکد و نیمه‌فعال از برنامه‌های اصلی این سازمان است.
صنایع کم‌آب‌بر تقویت‌ می‌شودرضا رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران صبح امروز در آیین معارفه سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: سمنان یکی از قطب‌های بزرگ علمی و صنعتی کشور بوده و از مناطقی محسوب می‌شود که به خاطر منابع و سرمایه انسانی و عمق علمی آن همواره مورد توجه این سازمان قرار گرفته است.

وی افزود: یکی از رسالت‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فراهم آوردن زمین و زیرساخت‌های مناسب سرمایه‌گذاری به‌منظور استقرار و احداث واحد‌های صنعتی در کنار حمایت از صنایع کوچک است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های صنعتی به‌ویژه واحد‌های صنعتی راکد و نیمه‌فعال از برنامه‌های اصلی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است.

رحیمی تصریح کرد: راه‌اندازی واحد‌های صنعتی راکد و بازگشت آن‌ها به چرخه تولید از طریق رفع مشکلات آن‌ها و تعامل و همکاری همه دستگاه‌های ذی‌ربط به‌صورت جدی دنبال می‌شود.

وی، سمنان را یکی از استان‌های موفق در مباحثی، چون صادرات، احیای واحد‌های راکد، دانش‌بنیان شدن واحد‌ها و نیز حمایت از صنایع کوچک برشمرد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران افزود: سمنان جزو استان‌ها و امید‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت در توسعه صنعتی است.

رحیمی با بیان اینکه امروز صنعت توانسته فشار‌های ناشی از تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان را به حداقل برساند، گفت: این حوزه توانسته است به‌عنوان پیشران در ایران اسلامی نقش ایفا کند.

وی با اشاره به چالش آب در کشور یادآور شد: استقرار صنایع کم‌آب‌بر و دانش‌بنیان در استان سمنان باید در دستور کار قرار گیرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: