در نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه
کد خبر: ۳۷۱۳۱۹
۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
0
شرکت بیمه کوثر در رده‌بندی تیمی نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه در جایگاه سوم قرار گرفت.
بیمه کوثر جایگاه سوم را کسب کرد
سرانجام پرونده نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه که از ابتدای بهمن ۱۴۰۰ آغاز شده بود پس از رقابت کارکنان صنعت از شرکت‌های مختلف در چهار رشته فوتسال، دارت، فوتبال‌روی‌میز و تنیس‌روی‌میز و شناخت تیم‌ها و نفرات برتر پایان یافت.

ابوالفضل شهابی‌وش با اشاره به حضور قابل‌قبول کارکنان بیمه کوثر در هر چهار رشته گفت: تیم‌های شرکت بیمه کوثر غیر از رشته دارت، در همه رقابت‌های نخستین جشنواره ورزشی صنعت بیمه صاحب عنوان شدند و در مجموع توانستیم جایگاه سوم این دوره جشنواره را به خود اختصاص دهیم که یک دستاورد بزرگ و ارزشمند برای مجموعه جوان و چالاک بیمه کوثر است. هرچند اگر شیوع دوباره کرونا باعث لغو مسابقات دو و میدانی نمی‌شد با توجه به حضور مدال‌آوران جهانی در بین کارکنان شرکت، پیش‌بینی می‌شد ضمن کسب عنوان قهرمانی این رشته در رده‌بندی کلی نیز جایگاه خود را بهبود دهیم.

ابوالفضل شهابی‌وش با ابراز رضایت از نحوه برگزاری این رقابت‌ها، خاطرنشان کرد: تشکیل شورای توسعه ورزش صنعت بیمه توسط همکاران بیمه مرکزی و تعامل و هماهنگی میان شرکت‌های بیمه برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌ها موجب افزایش نشاط و شادابی کارکنان شد. امیدواریم در دوره بعدی به کمک تجربیات حاصل از برگزاری جشنواره نخست، به ویژه اگر شرایط خاص دوران کرونا رفع شود، تعداد رشته‌ها و شرکت‌کنندگان افزایش یابد و رقابت‌ها با کیفیت و جذابیت بیشتری همراه شود.

وی با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های ورزشی کارکنان یکی از برنامه‌های اداره تربیت بدنی بیمه کوثر است، خاطرنشان‌کرد: همان‌گونه که تا امروز برای رشد و ترویج ورزش همگانی در شرکت و پشتیبانی از قهرمانان ملی و بین‌المللی خود برنامه‌ریزی داشته‌ایم، بی‌تردید با توجه به نتایج خوبی که در جشنواره ورزشی صنعت بیمه کسب کردیم، برای شناسایی استعداد‌ها و توانمندی‌های همکاران جدی‌تر وارد عمل خواهیم شد. با همین نگاه، از هم اکنون برای حضور قدرتمندتر در دوره بعدی جشنواره ورزشی صنعت خود را آماده می‌کنیم تا بتوانیم علاوه بر کسب نتایج بهتر در آن رقابت‌ها، راه را برای حضور کارکنان شرکت بیمه کوثر در مسابقات ملی و بین‌المللی که چشم‌انداز اداره تربیت بدنی شرکت در سال ۱۴۰۱ است، هموار کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: