May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۴۰۷
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴
0
سیدمحمدمهدی احمدی با صدور پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی علیه السلام را تبریک گفت و امیرالمومنین را جاودانه تاریخ و الگوی کامل و تعالی بخش انسان و مظهر بالندگی جامعه بشری برشمرد.
امیرالمومنین، جاودانه‌ تاریخ و الگوی کامل انسان و جامعه
متن پیام مدیرعامل بانک به شرح زیر است:

علی‌ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را

اینجانب، فرارسیدن سیزدهم رجب، خجسته زادروز مولود کعبه، حضرت علی علیه السلام که به روز مرد و تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار کشورمان مزین شده، صمیمانه به پدران و مردان فداکار و پرتلاش سرزمین عزیزمان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

امیرالمومنین پرچمدار عدالت، شجاعت و جاودانه تاریخ و الگوی کامل و تعالی بخش انسان و مظهر بالندگی جامعه برای همه نسل‌های بشریت است و آفاق عالم پُراز اخلاص، تقوی، صبر، بصیرت، ایثار و دیگر فضایل بی شمار آن حضرت می‌باشد.

به امید آنکه مردان برومند مرز و بوم ایران اسلامی در جایگاه والای پدر، همسر و فرزند و نیز در عرصه اجتماع با الهام از شخصیت آن امام بزرگوار و پیروی از ابعاد نامتناهی وجود حضرت علی علیه سلام و زندگی سراسر درس ایشان، نقش خود را در تعالی خانواده، رشد و شکوفایی اقتصادی و پرورش و بالندگی جامعه به درستی ایفا کرده و موفقیت جامعه در عرصه‌های مختلف را تضمین و نقش اساسی خود در پیشبرد اهداف متعالی سرزمین عزیزمان ایران اسلامی را به خوبی به انجام برسانند.

امیدوارم، همکاران توانمند و پرتلاش بانک شهر با تمسّک به ریسمان محکم محبّت به امام علی (ع) و الگوبرداری از ویژگی‌های منحصر به فرد آن حضرت با انگیزه و قلبی سرشار از مهر به میهن و امید به پیشرفت این آب و خاک در عرصه مسئولیت آفرین خدمت به شهر و شهروندان، منشا اقدامات مهم و موثری باشند.

سیدمحمدمهدی احمدی

مدیرعامل و عضو هیأت مدیره

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: