کد خبر: ۳۷۱۷۷۷
۰۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
0
رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: مسئولان در حال پیگیری موضوع حقابه هیرمند از کشور همسایه هستند و رفت و آمدهای مکرر در جریان است.
حقابه هیرمند در سطوح مختلف کشور در حال پیگیری است
سرلشکر محمد باقری گفت: آب جزو اساسی‌ترین موضوعات سیستان و بلوچستان است که نیاز اولیه مردم عزیز ما در این خطه ارزشمند محسوب می‌شود.

او گفت: افتخاری است برای ما که در کوران انجام ماموریت‌های دفاعی و امنیتی در سراسر مرز‌های کشور به صورت هوایی، زمینی و دریایی ارتش قهرمان چنین مسوولیت‌های اجتماعی مهمی را برعهده گرفته و به انجام می‌رساند.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح می‌گوید: نیرو‌های مسلح از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران این مهم را وظیفه خود می‌داند که هر آنچه در توان دارد چه از نظر تجهیزات مهندسی، تجهیزات بهداشت و درمان، امکانات ترابری و متخصصین و نیروی انسانی خودش را در خدمت و کمک به مردم قرار دهد و در این گونه طرح‌ها پیش قدم باشد.

او گفت: نیروی زمینی ارتش مسئولیت سنگینی در دفاع از مرز‌های کشور و تمامیت ارضی کشور بویژه در شمال سیستان و بلوچستان دارد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: مساله تجارت مرزی در شمال سیستان و بلوچستان را به مسئولان کشوری تاکید خواهیم کرد و هر کاری از دست ما بربیاید انجام خواهیم داد.

طبق توافقات صورت گرفته با طرف‌های افغانستانی، قرار بود جریان رهاسازی آب بند کمال خان ادامه پیدا کند که هنوز این امر محقق نشده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: