April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۲۲۷۶
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵
0
در دیدار رئیس سازمان حج و زیارت و رئیس سازمان هواپیمایی کشور تأمین کامل پرواز‌های اعزام زائران عتبات عالیات مورد تصویب قرار گرفت.
پروازهای اعزام زائران به عتبات تأمین شد
 سیدصادق حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت شنبه میزبان محمد محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری بود و طرفین در خصوص پرواز‌های زائران اعتاب مقدسه گفتگو و رایزنی کردند.

رئیس سازمان حج و زیارت در این دیدار با اشاره به استقبال متقاضیان از پیش ثبت نام نوروزی عتبات عالیات، به همراهی دستگاه‌های ذیربط و خدمات رسان برای نیل به زیارت آسان و در خور شأن زائران کشورمان اشاره کرد.

حسینی از همدلی و همراهی محمدی بخش معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در زمینه مساعدت به جهت تامین کامل پرواز‌های عتبات عالیات تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه محمدی‌بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب دکتر حسینی به عنوان رئیس سازمان حج و زیارت، از توفیق همراهی و مساعدت سازمان هواپیمایی کشوری برای رفع مشکلات پرواز‌های عتبات عالیات ابراز خرسندی کرد.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: