کد خبر: ۳۷۲۳۱۴
۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۵
0
ملی پوش شنا معلولان گفت: در حالی در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت خواهم کرد که ۳ سال از شرکت در تورنمنت های برون مرزی دور بودم.

تلاش شناگر معلول برای کسب بهترین نتیجه در مسابقات بین المللی ایتالیا
سینا ضیغمی که به همراه شاهین ایزدیار در مسابقات بین المللی ایتالیا شرکت خواهد کرد، در گفت و گویی ، اظهار کرد: برای شرکت در این مسابقات تقریبا ۲ ماه است که تمرینات خود را به صورت جدی و زیر نظر مربی تیم ملی آغاز کرده ام و تلاشم بر این است که بعد از ۳ سال دوری از مسابقات برون مرزی، به بهترین نتیجه در ایتالیا دست پیدا کنم.

وی همچنین گفت: بعد از ۲ ماه تمرین احساس می کنم بدنم به شرایط قبل برگشته و روند کار راضی کننده است. البته چون شناختی نسبت به حریفانم ندارم، شرایط بسیار سختی در ایتالیا خواهم داشت. 

این شناگر معلول خاطرنشان کرد: اعزام ما به ایتالیا ۱۶ اسفند است، سعی دارم تا زمان باقی مانده تمرینات را به صورت جدی در استخر آزادی دنبال کنم تا پس از ۳ سال دوری از مسابقات، وضعیت خود را از هر نظر در مسابقات بین المللی ایتالیا مورد ارزیابی قرار دهم و شانس حضور خود را در بازیهای پاراآسیایی چین افزایش دهم.

وی در پاسخ به این پرسش که در چه ماده هایی در مسابقات بین المللی ایتالیا شنا خواهید کرد، افزود: ماده تخصصی من صد متر قورباغه و ۵۰ و ۱۰۰ متر کرال سینه است، امیدوارم در هر سه ماده بتوانم رکوردهای خوبی را به ثبت برسانم.

این شناگر معلول در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا از نظر امکانات و تغذیه شرایط در اردوهای آماده سازی راضی کننده است یا خیر؟ اظهار کرد: طی برگزاری ۲ ماه اردوی تمرینی شرایط خوبی از نظر امکانات و تغذیه داشتیم و مشکل خاصی وجود نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: