کد خبر: ۳۷۲۵۵۲
۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
0
حسن شریفی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران به همراه دکتر خدامی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌ها و مونسان مدیر دفتر کل هیات مدیره از شعبه‌های ۱۵ آبان، آزادی، نمایشگاه و شمیران بازدید کردند.
بازدید مدیرعامل بیمه ایران از شعبه های استان تهران
حسن شریفی در بازدید از این شعبه‌ها ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان بخش‌های مختلف، از تلاش‌های همکاران، صمیمانه قدردانی کرد.

مدیرعامل بیمه ایران همچنین نحوه ارائه خدمات به بیمه شدگان و مراجعین را از نزدیک بررسی و توصیه‌هایی جهت بهبود روند اجرایی و خدمات مورد نیاز بیمه گذاران و زیان دیدگان ارائه نمود و تاکید کرد: واحد‌های اجرایی و شعب ما ارتباط مستقیمی با بیمه گذاران دارند. از این رو برای حل مشکلات شعب و بیمه گذاران، طرح بازدید میدانی از شعب در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: امروزه نیاز‌های جدیدی در بازار بیمه کشور مطرح است و بیمه ایران بعنوان راهبر بازار بیمه کشور، در صدد پاسخگویی به این نیاز‌ها است؛ بنابراین برای گسترش فرهنگ بیمه در سطح کشور و رفع نیاز مشتریان و بازار به دنبال اجرای طرح‌های جدید هستیم.

ایشان در این دیدار بر تامین ساختمان مناسب برای شعب و همکاران، تقویت تعامل شعب با شبکه نمایندگی و پاسخگویی مناسب به نمایندگان تاکید نموده و در ادامه افزودند: همین ارتباط باید بین واحد‌های صف و ستاد با شعب برقرار گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: