کد خبر: ۳۷۲۵۷۹
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۶
0
شهردار تهران گفت: از فردا مرغ گرم با توزیع ۳ برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از سطح شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد.
آخرین جزئیات از تمهیدات شهرداری برای شب عید و ماه رمضان
علیرضا زاکانی ظهر امروز ۱۴ اسفندماه با حضور در بازار میوه و تره‌بار جلال آل‌احمد اظهار کرد: شهرداری تهران ۲۶۲ بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر دارد که توزیع آن به لحاظ ابعاد در محلات و مناطق تهران متفاوت است. این میادین عرضه اقلام مورد نیاز شهروندان تهرانی را برعهده دارد و در این میادین به گونه‌ای عمل می‌شود که عرضه محصولات نسبت به سطح شهر با حدود ۴۰ درصد پایین‌تر از قیمت‌های مغازه‌ها عرضه خواهد شد.

شهردار تهران افزود: عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب از جمله مواردی است که باعث شده شهروندان تهرانی مایحتاج خود را از این میادین تهیه کنند و یکی از عوامل ایجاد ثبات بر محصولات مورد نیاز شهروندان در سطح شهر تهران فعالیت میادین میوه و تره‌بار است و در جریان بازدید امروز هم چند تن از غرفه‌داران نسبت به موضوعاتی همچون مالیات و قیمت در اختیار گرفتن غرفه‌ها موضوعاتی را مطرح کردند که فردا این مطالب در جلسه هیئت مدیره سازمان میوه و تره‌بار مطرح و بررسی خواهد شد.

وی گفت: از فردا مرغ گرم با توزیع سه‌برابری و همچنین مرغ منجمد در ۵۰ نقطه از سطح شهر تهران در کانکس‌ها و میادین میوه و تره‌بار توزیع خواهد شد و در بحث برنج ایرانی این محصول با قیمت مناسب و ۱۰ درصد پایین‌تر از قیمت سطح بازار و برنج هندی و پاکستانی نیز به صورت ویژه در بازار‌های میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.

زاکانی با بیان اینکه از فردا گوشت گرم نیز در میادین میوه و تره‌بار عرضه شش‌برابری را تجربه می‌کند، گفت: در ارتباط با ماه مبارک رمضان نیز با مشکلی مواجه نیستیم و تمهیدات لازم در این بحث پیش‌بینی شده یکی از برنامه‌های سازمان میوه و تره‌بار این است که به سمت هوشمندسازی حرکت کند و اقلام پرمصرف را از کانون‌های تولیدکننده و کشاورزان تهیه و تامین کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: