کد خبر: ۳۷۲۸۴۲
۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰
0
بر اساس هشدار آلودگی سطح زرد از سوی هواشناسی استان البرز، از فردا تا جمعه کیفیت هوا در اکثر شهر‌های این استان در برخی از ساعات در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت.
هشدار؛ هوای البرز ناسالم شد
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز اعلام کرد: وضع کیفی هوای این استان از فردا چهارشنبه تا روز جمعه برای گروه‌های حساس ناسالم می‌شود.

«فردین حکیمی» افزود: بر اساس هشدار آلودگی سطح زرد از سوی هواشناسی استان و تحلیل آخرین الگو‌های پیش‌یابی، حاکی از حرکت توده غبار از کانون‌های گرد و غبار عراق به مناطق مرکزی کشور است.

وی افزود: به همین دلیل از روز چهارشنبه تا روز جمعه کیفیت هوای در اکثر شهر‌های استان در برخی از ساعات در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد گرفت و با توجه به گذر موج بارشی از روز پنجشنبه تا شنبه، آلودگی ماندگار نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز تصریح کرد: توضیح اینکه آلاینده مسئول؛ ذرات معلق بوده و آلودگی شیمیایی نداریم.

حکیمی بر رعایت توصیه‌های بهداشتی تاکید کرد و ادامه داد: در این روز‌ها افراد آسیب‌پذیر شامل کودکان سالمندان و بیماران قلبی و تنفسی از فعالیت‌های طولانی مدت در فضای باز خودداری کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: