کد خبر: ۳۷۲۹۸۲
۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰
0
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای در حین زاغ‌زنی خبر داد.
دستگیری موبایل‌قاپ حرفه‌ای حین زاغ‌زنی/ کشف ۱۲ فقره سرقت
سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری موبایل قاپ حرفه‌ای محله نیاوران و کشف ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ محمدباقر قدم زاده در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر یک فقره موبایل قاپی در محله نیاوران خیابان باهنر بلافاصله تیمی از ماموران عملیات کلانتری نیاوران به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران با تحقیق از مالباخته مشخصات سارقان را اخذ کردند افزود: ماموران حین گشت زنی در محله نیاوران موتورسیکلت دو ترک با همان مشخصات اعلامی را مشاهده کرده که در حال زاغ زنی بودند که در یک عملیات پلیسی وارد عمل شده و ترک نشین موتورسیکلت را که قصد سرقت داشت دستگیر کردند.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: در بازرسی اولیه از متهم یک دستگاه تلفن همراه که لحظاتی قبل سرقت شده بود کشف و در تحقیقات پلیسی در کلانتری به بزه انتسابی معترف و تاکنون ۱۲ نفر از مالباختگان شناسایی شده اند.

سرهنگ قدم زاده با اشاره به اینکه متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان هستند خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر جهت کشف جرائم احتمالی متهم و دستگیری متهم متواری ادامه دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: