کد خبر: ۳۷۳۰۶۵
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
0
دومین جلسه توجیهی اجرای طرح پرداخت تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ ماه واحده قانون بودجه کل کشور با حضور مدیرعامل پست بانک ایران عصر روز دوشنبه ۱۶ اسفند ماه برگزار شد.
جلسه پست بانک ایران در خصوص تسهیلات بند الف تبصره ۱۸
بهزاد شیری مدیرعامل بانک در این جلسه با اشاره به اینکه برای تشکیل پرونده‌های تسهیلاتی مرتبط با این تبصره باید از تجربه بانک‌های دیگر استفاده کرد، گفت: باید خود را برای انجام بهینه شش برنامه تکلیفی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آماده کنیم.

وی با تاکید بر انجام بررسی‌های تخصصی از طریق کمیته‌های استانی و بالاتر، افزود: چارچوب‌ها و قواعد باید کاملا شفاف باشد و اطلاع‌رسانی دقیق از نحوه اجرا طرح، فرایند، اقدامات و عملکرد‌ها ثبت و گزارش شود.

شیری با بیان اینکه باید نیازمندی‌ها را بررسی کنیم و بر اساس ماموریت‌های تکلیفی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حرکت کنیم، تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است که فعالیت‌ها را به صورت کامل مکانیزه کنیم.

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه باید اطلاع رسانی لازم برای اقناع متقاضیان انجام شود، گفت: اطلاع رسانی باید برای ارکان اعتباری اجرایی شود تا همه مراحل و روند کار شفاف، دقیق و مشخص باشد.

وی با بیان اینکه معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، باید کلیات ساختار اجرایی و ارتباط با تحول ماموریت‌ها را پیش بینی و مجوز‌های لازم را اخذ کند، افزود: همچنین باید بخش اعتبارات بانک سامانه توان آفرین را دنبال کند و پیگیری و راهنمایی کاربری به عنوان گزینه اصلی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: