April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۵۶۳
۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳
0

پرده اداری سبک متفاوتی از ایجاد فضاهای بصری در محیط کار است. این پرده‌ها الگوی طراحی متفاوتی از پرده‌های خانگی دارند. پرده اداری مناسب با محیط رسمی در فضاهای اداری طراحی شده ‌است. چنین پرده‌هایی قابلیت نورگیری با رنج سایه گذاری متنوع دارند و فراتر از ایجاد جلوه‌های بصری به مدیریت نور در محیط اداره اهمیت داده ‌شده است.

پرده اداری

خرید پرده اداری تا مراحل نصب و اجرای چنین اکسسوری های محیط اداری یک فعالیت کاملاً تخصصی است که تفاوت‌های بسیار زیادی با الگوی کار در فضاهای خانگی دارد. قطعا همه شما برای خانه‌هایتان از انواع پرده‌های زیبا و مناسب محیط خانه تهیه کرده‌اید. اما نباید با چنین تفکری در محیط اداری حاضر باشید. پرده اداری نمایان‌ترین بخش از دکوراسیون اداری شما است که باید کاملاً با محیط اداره برای ایجاد ارتباط مناسب با افراد حاضر در اداره تهیه ‌شده باشد. این پرده‌ها باید قابلیت کاربردی مناسبی داشته باشند. قطعا زیبایی از مهم‌ترین فاکتورها در انتخاب پرده اداری است. زیبایی بخشی از محیط اداره است و قطعا در تداوم روحیه قدرتمند انجام کار برای پرسنل تا ایجاد شوق همکاری و یا پیشنهاد خدمات برای مشتریان و ارباب‌رجوع تاثیرگذار است.

اما فراتر از زیبایی، رسیدن به شرایط کاربردی و یا ایجاد هارمونی در محیط کار اهمیت دارد. هارمونی نکته‌ی کلیدی برای انتخاب پرده اداری است. مبلمان اداری سبک طراحی خاص خودشان را دارند و قطعا در هر محیط اداری از مبلمان‌های مخصوص با طرح مناسب و کاملا هماهنگ و کاربردی استفاده شده ‌است. پرده اداری غالبا از آخرین بخش‌ها برای تکمیل دکوراسیون اداری است. لذا هارمونی پرده‌ها با مبلمان اداری اهمیت زیادی دارد.

پردهای اداری

توزیع نور از دیگر جنبه‌های کلیدی برای انتخاب تا خرید پرده اداری است. توزیع مناسب نور از مهم‌ترین نکات در چیدمان نهایی محیط اداری است. در این فضاها حجم بسیار زیادی از انواع مکاتبات صورت می‌گیرد. چه پرسنل اداری و یا تمام ارباب‌رجوع‌ها دائماً در حال مطالعه انواع اوراق و اسناد هستند. قطعا چنین محیطی نیاز به حضور مدیریت ‌شده و قدرتمندی از نور طبیعی دارد. حضور نور طبیعی نیازی جدی است و قطعا نمی‌توانیم به این سادگی از کنار چنین نعمت دلنشینی عبور کنیم. اما همه می‌دانیم که حجم نور طبیعی در ساعات مختلف روز متفاوت است و این حجم متفاوت در محیط اداری دردسرساز خواهد شد. ترجیح می‌دهیم تا در محیط اداری حجم نور یکدست و یکنواختی برای تمام ساعات روز داشته ‌باشیم و قطعا حضور پرده اداری مناسب با قابلیت تنظیم گسترده سایه‌اندازی از مهم‌ترین ابزارها برای ایجاد حجم نوری یکنواخت و کاربردی برای تمام ساعات روز است.

تفاوت پرده‌های اداری با منازل

همه ما در خانه‌هایمان از پرده‌هایی زیبا و مناسب محیط خانه استفاده می‌کنیم و متأسفانه نگرش بسیاری از افراد جامعه نسبت ‌به پرده اداری با همان نگاه ساده از نصب پرده‌های خانگی همراه است. اما قطعا نمی‌توانیم از پرده‌ی زیبای محیط خانه در فضای رسمی و کاملاً اداری محیط کار استفاده کنیم. این دو پرده تفاوت‌های فاحشی چه از منظر طراحی تا از نظر کاربردی و یا حجم سایه‌اندازی دارند.

در محیط خانه به ‌دنبال خلق فضاهای زیبا از یک دکوراسیون خاص خانگی هستیم و قطعا زیبایی پرده در ایجاد چنین جلوه‌های خاص بصری تاثیر عمیقی دارد. قطعا توزیع نور طبیعی در محیط خانگی نیز مهم است. اما این توزیع، حساسیت های ویژه محیط اداری را ندارد. در عین ‌حال محیط خانگی در میان حجم‌های زیبایی از رنگ‌های متنوع آراسته می‌شود. اما محیط اداری مکانی برای چنین جلوه‌های عمیق از رنگ‌های تند و شاد نیست.

محیط اداری فضایی کاملاً رسمی است و از پرسنل تا ارباب‌رجوع باید حس و حال حضور در یک فضای کاملاً رسمی را داشته باشند. پرده اداری باید قابلیت کافی در القای چنین حس و حالی را داشته باشد. از رنگ تا طرح و حتی سبک طراحی پرده اداری مخصوص محیط اداری است. در عین ‌حال این پرده‌ها به ‌مراتب قوی‌تر از پرده‌های خانگی توانایی تنظیم نور طبیعی را دارند و می‌توانند محیط اداری را در یک حس و حال کاملاً کاربردی و البته زیبا و هماهنگ با مبلمان اداری بیارایند.

پرده‌های مدرن اداری مهم‌ترین انتخاب برای شرکت‌ها و اداره‌جات

پیدا کردن یک پرده اداری مناسب ماجرای چندان پیچیده‌ای نیست و قطعا با اندک کسب اطلاعات و داشتن یک مشاوره مفید به ‌خوبی می‌توانید چنین پرده‌هایی را مناسب هر محیط اداری انتخاب کنید. البته تا زمانی‌که اطلاعات کافی از انتخاب پرده اداری نداشته باشید، احتمالاً با تفکر خرید پرده خانگی برای محیط اداری خودتان تصمیم‌گیری خواهید کرد که قطعا نتایج کار با ایده‌آل شما فاصله زیادی پیدا می‌کند.

پردهای مدرن اداری

پرده‌های اداری در تنوع گسترده چه از منظر طراحی تا الگوی طرح و رنگ‌بندی و حتی قابلیت سایه‌اندازی و تنظیم نور متفاوت هستند. همه سبک‌های متداول مناسب فضاهای اداری طراحی می‌شوند. اما همه پرده‌ها نمی‌توانند مناسب محیط اداری شما باشند. خرید پرده اداری مناسب یک چالش مهم اما شیرین است. در این چالش باید نکات بسیار زیادی مانند مقدار نور طبیعی ساختمان، تعداد پنجره‌ها، ابعاد پنجره‌ها در محیط اداری، نوع مبلمان اداری، نوع طرح و رنگ پرده مناسب با هارمونی محیط تا سلایق شخصی شما و همچنین سبک طراحی پرده را در نظر داشته باشید.

اگر چه پرده‌های کرکره‌ای متداولترین طرح مناسب فضاهای اداری هستند؛ اما این پرده‌ها نیز در دسته‌بندی‌های گوناگون با سبک طراحی‌های متنوع قرار می گیرند. در دورانی هستیم که محصولات بازار تنوع گسترده دارند و قطعا این تنوع در طراحی سبک‌های پرده اداری نیز حضور دارد. در این ‌میان نباید از کنار فاکتور تاثیرگذار قیمت عبور کنیم. قیمت پرده اداری همیشه مهم است. حتی برای دست بازترین پروژه‌های دکوراسیون محیط اداری نیز فاکتور قیمت پرده اداری اهمیت زیادی دارد. در این‌ باره لزوماً به قیمت کمتر فکر نمی‌کنیم. بلکه به ارزش خرید، بها می‌دهیم. ممکن است شما گران‌ترین مدل پرده اداری را انتخاب کرده باشید؛ اما آیا قیمت مطرح‌ شده، مناسب کیفیت کار و جایگاه طرح و نقش آن پرده می‌باشد؟ چگونه می‌توانیم ارزش خرید در قیمت پرده اداری را ارزیابی کنیم؟ قطعا برای چنین فاکتورهایی از زیبایی و طرح و نقش گرفته، سبک طراحی و قیمت پرده اداری نیاز به خدمات برجسته و معتبر یک فروشگاه توانمند داریم. مطمئن باشید که اولین پرده، بهترین انتخاب برای محیط اداری شما نیست. بلکه بهترین انتخاب در دایره بزرگی از تنوع گسترده محصولات که قیمت مناسب داشته باشند، تهیه خواهد شد.

نکات مهم در خرید پرده اداری

  • جنس پرده‌های اداری: از پرده‌ها در بافت‌های پارچه‌ای تا پرده‌های تهیه ‌شده از الیاف‌های پلاستیکی و حتی پرده‌های تهیه ‌شده از ورق‌های نازک پلیمری و... گونه‌های متفاوت از انواع جنس پرده اداری هستند. جنس پرده اصلی‌ترین معیار برای ارزیابی کارایی، قابلیت سایه‌اندازی، مدیریت نور و همچنین ماندگاری پرده است. تمام پرده‌ها مدت ‌زمانی طولانی در مقابل حجم سنگین نور طبیعی قرار می‌گیرند. از طرفی این پرده‌ها ممکن است در مجاورت دائمی شرایط گوناگون جوی باشند. لذا جنس پرده اهمیت زیادی دارد. چرا که پرده باید بتواند در مقابل فرسایش دائمی نور خورشید و دیگر اثرات مخرب محیط بادوام و ماندگار باشد.
  • رنگ‌بندی و هماهنگی آن با محیط: همه پرده‌های اداری زیبا هستند. اما این زیبایی تنها در صورت هماهنگ شدن با مبلمان اداری تا رنگ دیوارها در محیط اداری نمایان است. حتی زیباترین پرده‌ها در یک فضای بدون هارمونی تبدیل به عناصر زننده و ناهمگون می‌شوند. از آنجا که پرده اداری غالبا آخرین عنصر تاثیرگذار در دکوراسیون محیط اداری است، لازم است تا به ایجاد هارمونی آن با دیگر بخش‌های کلیدی مبلمان اداری توجه کنید. قطعا دقت به طرح تا رنگ‌بندی پرده اداری ما را به چنین تعادل جذاب در محیط کار می‌رساند.
  • قابلیت‌های تنظیم نور پرده: محیط اداری یک فضای ساختمانی است که در آنجا با انبوه مستندات و مکاتبات اداری مواجه هستیم. تقریباً هر کسی از پرسنل تا ارباب‌رجوع دائماً در حال مطالعه یک سند تا مکتوب کردن یک متن اداری هستند. حضور نور طبیعی با حجم یکنواخت از مهم‌ترین نکات در تدارک محیط‌های اداری است و قطعا قابلیت گسترده‌ی تنظیم نور انواع پرده اداری، نقش کلیدی در تامین چنین حجم نوری دارد.

سخن آخر

زیبایی محیط اداری را جدی بگیرید و در این زیبایی به ‌دنبال اهداف کاربردی باشید. قطعا تهیه مبلمان اداری مناسب، اصلی‌ترین ایده برای خلق محیط اداری زیبا و کارآمد است. اما وقتی در چنین فضایی می‌توانید فعالیت مفید اداری داشته باشید که فضای اتاق کار شما و تمام پرسنل تا محل ملاقات با ارباب‌رجوع از حجم نوری یکدست و یکنواخت برخوردار باشد. اینجاست که هنر شما در خلق یک محیط اداری پویا نمایان است و باید از بهترین ایده‌ها در نصب پرده اداری مناسب استفاده کنید.

پرده اداری، محیط کار شما را جذاب‌تر می‌کند. در عین ‌حال باعث ایجاد حس و حالی بهتر برای انجام مفید کارهای طاقت‌فرسای اداری می‌شود. البته قطعا باید از سبک طراحی ‌شده تا رنگ‌بندی و حتی الگوی تنظیم پرده دقت کنید. خرید پرده اداری با اندک کسب اطلاعات و داشتن یک مشاور مفید ماجرای ساده‌ای است. در این ‌میان رسیدن به قیمت پرده اداری که ارزش خرید مناسبی داشته باشد نیز مورد توجه جدی شما قرار می‌گیرد. در گروه پردینه از بهترین فضاهای آنلاین فروش انواع پرده همراه شما هستیم تا برای شما این نیاز جدی فضای اداری را در بهترین و متنوع‌ترین محصولات عرضه نماییم.

برگرفته از سایت: https://pardineh.com/

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: