کد خبر: ۳۷۳۶۱۱
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۵
0
آزمایش کرونای وزیر خارجه پیشین آمریکا مثبت اعلام شد.
هیلاری کلینتون هم به کرونا مبتلا شد
منابع خبری چهارشنبه اعلام کردند که «هیلاری کلینتون» وزیر خارجه پیشین آمریکا به کرونا مبتلا شده است.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست» هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا که عضو حزب دموکرات این کشور است و سابقه شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده را نیز دارد روز سه‌شنبه به کرونا مبتلا و آزمایش وی مثبت اعلام شد.

وی در توییتی در این زمینه نوشت: «علائم خفیفی دارم، اما حالم خوب است.»

هیلاری کلینتون در توییت خود به شهروندان آمریکایی توصیه کرد که از تزریق واکسن کرونا غافل نمانند. آزمایش کرونای «بیل کلینتون» همسر وی و رئیس جمهور پیشین آمریکا منفی اعلام شد.

منابع خبری سه شنبه اعلام کردند که سخنگوی کاخ سفید آمریکا به کرونا مبتلا شده است. شبکه خبری «سی‌ان‌ان» در این زمینه اعلام کرد که آزمایش کرونای «جن ساکی» سخنگوی کاخ سفید مثبت اعلام شد. ساکی در صفحه توییتر خود با اعلام این خبر نوشت که به دلیل ابتلا به کرونا نمی‌تواند «جو بایدن» رئیس جمهور ایالات متحده را در سفر به اروپا همراهی کند.

جن ساکی از دو ملاقات خود با بایدن در روز دوشنبه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی خبر داد. گفته می‌شود که آزمایش کرونای جو بایدن منفی اعلام شده است.

رئیس جمهور پیشین آمریکا نیز اخیرا از آزمایش مثبت کرونای خود خبر داد. «باراک اوباما» رئیس جمهور پیشین آمریکا در توییتی نوشت: «آزمایش کووید من مثبت اعلام شد. من چند روزی است که گلو درد دارم، اما حالم خوب است. من و میشل (همسر باراک اوباما) از اینکه واکسینه شدیم و تقویت شدیم سپاسگزاریم. آزمایش او منفی اعلام شد. اگر واکسن نزده‌اید، برای کاهش موارد ابتلا، باید واکسن بزنید.»

آمار‌های منتشر شده حاکی از آن است که ۱۴ درصد از قربانیان کرونا در سرتاسر جهان آمریکایی بوده و ۱۹ درصد از موارد ابتلا به این ویروس نیز در آمریکا گزارش می‌شود. آمریکا در میان کشور‌ها ثروتمند که به واکسن دسترسی دارند نیز بالاترین سرانه مرگ و میر را داراست.

اخیراً روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» گزارش کرد که جهش سویه اومیکرون ده‌ها میلیون آمریکایی را بیمار کرده و بیمارستان‌ها مملو از جمعیت است. از طرف دیگر، روزنامه «وال استریت ژورنال» نیز گزارش داد که سویه اومیکرون در حال آسیب رساندن به بیمارستان‌های ایالات متحده در مقیاسی است که قبلاً در همه‌گیری دو ساله دیده نشده بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: