April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۶۷۸
۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
0
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش از ممنوعیت نصب چادر در معابر و مکان‌های عمومی خبر داد.
برپایی چادر‌های نوروزی کیش در مکان‌های مجاز
سعید پورزادی با تاکید بر این که نصب هرگونه چادر در معابر عمومی، سواحل و پارک‌های شهر ممنوع است، افزود: مسافران نوروزی با مراجعه به مکان‌های جا نمایی شده‌های از سوی سازمان منطقه آزاد کیش می‌توانند جهت اسکان و یا نصب چادر اقدام کنند.
وی در راستای پاسخگویی به گزارش‌های مردمی از واحد‌های نانوایی، وضعیت بهداشت، نحوه پخت، میزان ذخایر و کیفیت آرد بازدید کرد و افزود: با مرتفع شدن مشکلات آزمایشی، آرد و نوع ترکیبات آن مورد آزمایش‌های لازم قرار می‌گیرد.
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، خاطر نشان کرد: واحد‌های صنعتی که از کیفیت مطلوب و مورد تایید برخوردار هستند می‌توانند تولیدات خود را به صورت ۲۴ ساعته در ایام نوروز به مردم و هتل‌ها ارائه دهند.
سعید پورزادی در خصوص تامین آرد و غله در ایام نوروز، گفت: تامین آرد و غله مورد نیاز در سطح جزیره با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی در دستور کار قرار گرفته است.

پورزادی همچنین با اشاره بر لزوم اهمیت حمل و نقل دریایی، افزود: در صورت نامساعد بودن شرایط جوی شناور‌ها مجاز به تردد نیستند و اولویت اصلی حمل و نقل دریایی با حمل مواد غذایی، سوخت و اقلام ضروری جزیره است.
وی، تصریح کرد: ورود برخی خودرو‌ها از جمله وانت، کامیونت و برخی خودرو‌های سواری مانند سنوات گذشته به جزیره کیش ممنوع است و مسافران و گردشگران پیش از سفر به کیش به این نکات توجه لازم را داشته باشند.
معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد کیش، در بازدید از کمپ‌های نوروزی مصلی کیش، اظهار داشت: استفاده از زیرساخت‌های مناسب در بخش‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی، سرویس‌های بهداشتی، موارد ایمنی و روشنایی از جمله خدماتی بود که درکمپ‌های اسکان نوروزی با همت شرکت عمران، آب و خدمات کیش برای پذیرایی از گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: