کد خبر: ۳۷۳۷۴۷
۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶
0

امروزه خرید فالوور بسیار باب شده و همه کورکورانه دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند، و می‌ خواهند ره 100ساله را یک‌ شبه طی کنند. ولی به دام روش‌ های مسموم می‌ افتن. ما امروز با یک متخصص در حوزه افزایش و خرید فالوور می‌ خواهیم درباره خطرات وحشتناک خرید فالوور صحبت کنیم تا شما شاهد اعترافات این متخصص باشید.

این متخصص در مورد خطرات خیلی شدید خرید فالوور اینستاگرام با ما صحبت کرده‌ است، و این صحبت‌ ها را می‌ خواهیم به شما انتقال دهیم یکی از این موارد که بسیار تاکید داشت که افراد مراقب باشند این بود که وقتی شما می‌ خواهید خرید فالوور انجام دهید به هر کسی اعتماد نکنید یا به هر سایتی اعتماد نکنید، چون‌ که امکان دارد برای شما و فالوور هایی بی‌ کیفیت بزنند و پیج شما دچار مشکلات شود.

اعتراف یک متخصص درباره خرید فالوور اینستاگرام

 

روش حذف فالوور فیک و بی کیفیت

یکی از بدترین چیزی که احتمال دارد برای پیج شما پیش بیاید دیسیبل شدن پیج شما می‌ باشد، وقتی برای شما فالوور های بی‌ کیفیت افزایش دهند احتمال دارد پیچ شما دچار مشکلات بسیار فجیعی شود مثلا دیسیبل شود یا اکشن بلاک شود و حتی شما امکان دارد برای طولانی‌ مدت نتوانید کسی را فالو کنید یا کسی را لایک کنید یا برای برای کسی کامنت بگذارد و عملاً با کسی نتوانید تعامل کنید. و احتمال دارد پست‌ های شما از اکسپلور حذف شود یا وارد اکسپلور اینستاگرام نشود و بازدید پیج شما به کل سقوط کند و بازدید پیج شما کم شود این‌ ها خطرات افزایش فالوور است که می‌ تواند باعث ضرر زدن به شما باشد. ما در ادامه راهکارهای مختلفی به شما می‌ دهیم که بتوانید با این مسئله روبرو اگر شدید آن را حل کنید.

راه‌ حلی که برای شما که از جای غیر معتبر و ناشناس خرید فالوور انجام داده‌ اید تنها راهی که وجود دارد حذف پیج خود است و باید یک پیچ جدید بزنید، که خیلی‌ ها این را توصیه می‌ کنند ولی ما می‌ خواهیم امروز یک روش بهتر را به شما توصیه کنم که می‌ توانید خیلی راحت فالوور های فیک را شناسایی کنید و آن‌ ها را از پیج خود حذف کنید.

مغرفی انواع مدل فالوور

همان‌ طور که در بالا به شما توضیح داده‌ ایم می‌ خواهیم روش‌ های مختلفی را به شما آموزش دهیم تا شما متوجه شوید که خیلی راحت فالوور فیک یا فالوور هایی که از کیفیت پایینی برخوردار هستندرا حذف کنید.فالوور های بی‌ کیفیت دارای یکسری از نشانه‌ های خاص هستند که معمولاً در همه مدل‌ های آن‌ ها دارای یک مؤلف است و شما می‌توانید آن‌ ها را تشخیص دهد معمولاً فالوور های فیک دارای عکس پروفایل نمی‌ باشند یا اگر باشند کاملاً نامفهوم است. و فالوور های بی‌ کیفیت معمولاً بیو ندارد اسم ندارند و عکس ندارند یا عکسایی که دارند مرتبط نیست و معمولاً فالوئینگ بیشتری نسبت ب فالوور های خود دارند.شما با توجه به این پارامتر هایی که در بالا به شما توضیح داده‌ ایم می‌ توانید به‌راحتی فالوور های بی‌ کیفیت پیج خود را شناسایی کرده و آن‌ ها را حذف کنید، و سعی کنید که تا جایی می‌ توانید این مدل فالوور ها را از پیج خود حذف کنید تا تعامل پیج شما افزایش یابد و بتوانید پست‌ های اینستاگرام خود را به اکسپلور اینستاگرام ارسال کنید.

با توجه به این‌ که فالوور های بی ‌کیفیت باعث افت تعامل پیج شما می‌ شوند بهتر است این فالوور ها را از پیج اینستاگرام خود حذف کنیم ولی خوب بسیار کار سختی است در تعداد فالوور های بالا ولی تنها راهی که می‌ شود تعامل پیج خود را به بهترین نحو افزایش دهیم و فالوور هایی که فعالیت کمی دارند را حذف کنیم همین راه است.

روش های جذب فالوور اینستاگرام

ما انواع و اقسام روش‌ های جذب فالوور داریم که نمی‌ خواهیم در این‌ جا درباره آن‌ ها صحبت کنیم ولی می‌ خواهیم درباره انواع مدل فالوور اینستاگرام با شما صحبت کنیم که چه مدل‌ هایی فالوور وجود دارد و کدام بهتر است خریداری شود ما در مجموع 3 مدل فالوور دارم که فالوور فیک اینستاگرام فالوور واقعی اینستاگرام و فالوور فعال اینستاگرام می‌ باشد، که هر کدام از این مدل‌ ها ویژگی‌ های منحصربه‌ فرد خود را دارند که در ادامه چند نکته از این فالوور ها را به شما می‌ گوییم فالوور های فیک فعالیتی ندارند و از نظر کیفیتی پایین‌ ترین مدل کیفیتی و دارند فالوور های واقعی فعالیتی ندارند ولی از نظر کیفیتی دارای عکس پروفایل بیو و پست و اسم می‌ باشند و از لحاظ ظاهری به‌ نظر می‌ رسد که یک پیج واقعی هستند فالوور فعال تمام چیز هایی که فالوور واقعی دارد را دارند و پیج واقعی و فعالی هستند که در پیج شما فعالیت می‌کنند.

می‌خواهیم در ادامه برای سوالاتی که برای شما پیش‌ آمده است توضیح کاملی دهیم که آیا تنها راه افزایش فالوور خرید فالوور هست؟ بهترین راه افزایش فالوور چیست؟ یا کم‌ هزینه ترین راه افزایش فالوور چیست؟ اگر بخواهیم در زمان سریع‌ تری فالوور های بی کیفیت پیج مان را حذف کنیم باید چه کار کنیم؟ و از این قبیل سوال‌ ها در ادامه همراه ما باشید.

اعتراف یک متخصص درباره خرید فالوور اینستاگرام

 

آیا تنها راه افزایش فالوور خرید فالوور است؟

باید در جواب گفت خیر، تنها راه افزایش فالوور اینستاگرام خرید فالوور اینستاگرام نیست شما می‌ توانید از راه‌ هایی مثل تبلیغ کردن در پیج های مختلف جذب فالوور واقعی و فعالیت داشته باشید ولی دچار هزینه‌ های بسیار زیادی خواهید شد و اگر استراتژی خاصی دارید می‌ توانید از خرید فالوور نیز استفاده کنید چون از نظر هزینه و سرعت افزایش فالوور بسیار مقرون‌ به  ‌صرفه تر است.

بهترین راه افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

واقعیتش این است که تبلیغات کردند یکی از بهترین راه‌ های افزایش فالوور می‌ باشد ولی راه‌ های دیگری مثل خرید فالوور اینستاگرام نیز می‌ تواند بسیار به شما کمک کند و در امر افزایش فالوور به کمک شما برسد.

کم‌ هزینه ترین راه افزایش فالوور اینستاگرام چیست؟

کم‌ هزینه ترین راهی که می‌ شود افزایش فالوور اینستاگرام انجام داد خرید فالوور است، وگرنه روش‌ های دیگر معمولاً به صرف هزینه زیاد یا صرف زمان زیادی نیاز دارد شما با خرید فالوور اینستاگرام می‌ توانید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن به بازدهی بسیار زیادی برسید.

چگونه فالوور های فیک و بی‌ کیفیت پیج خود را سریع ‌تر بتوانیم حذف کنیم؟

برای حذف کردن فالوور فیک و بی ‌کیفیت در بالای همین مقاله توضیحاتی به شما داده‌ ایم که شما بتوانید در کوتاه‌ ترین زمان و روش‌ هایی پیدا کردن فالوور فیک و بی‌ کیفیت را نیز به شما آموزش دادیم. ولی باید شما بهترین کاری که می ‌توانید انجام دهید بتوانید در ساعت‌ های مختلف این کار را انجام دهید تا این اینستاگرام به شما شک نکند و دچار دسیبل و موارد دیگر نشوید بهتر است در ساعت‌ های مختلفی تعداد فالوور های بی‌ کیفیت خود را حذف کنید.

اما در این مقاله سعی کرده ‌ایم روش‌ های پیدا کردن فالوور بی‌کیفیت و حذف آن‌ها را و معیارهایی که می‌شود یک فالوور بی‌کیفیت را فهمید را به شما آموزش کامل داد و شما با انجام دادن این موارد می‌توانید پیج خود را به تعامل بالاتری برسانید و در مورد روش ‌های افزایش فالوور نیز صحبت کرده‌ ایم منتظر بازخوردهای شما هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: