May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۴۵۹۴
۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴
0
رئیس اورژانس تهران عملکرد این سازمان در نوروز را تشریح و از مزاحمان بی‌شمار تلفنی اورژانس گلایه کرد و درباره ماجرای فیش‌های نجومی اورژانس تهران توضیح داد.
ماجرای فیش‌های نجومی در اورژانس
حادثه خبر نمی‌کند، حتی در شرایطی که اصلاً تصورش را هم نمی‌کنیم ممکن است گرفتار آسیبی شویم که نیازمند مداوا و رسیدگی باشیم، در این میان آغاز به موقع درمان نقش مهمی در حفظ سلامتی بیمار ایفا می‌کند.

فوریت‌های پزشکی، خدمات امداد و کمک‌های اولیه را به بیماران و مصدومان حوادث مختلف تا رساندن آن‌ها به مراکز درمانی ارائه می‌دهد.

می‌گوید: «شاید اگر لباس سفید را نمی‌پوشیدم خیلی با موضوع اورژانس اُخت نبودم، اورژانس از جمله سازمان‌هایی است که فعالیت در آن افراد را با مفاهیم جدید مدیریتی آشنا می‌کند.

کار در تهران به دلیل اینکه ام‌القرای جهان اسلام و پایتخت کشور است متفاوت است. مردم تهران در پشت پرده شهر پایتخت مظلوم واقع شده اند و باید هم از مردم دلجویی کرد و هم خدمات بهتری ارائه کرد.»

ماجرای فیش‌های نجومی در اورژانس/از مزاحمان تلفنی تا عملکرد نوروزی

این‌ها سخنان ابتدایی یحیی صالح طبری رئیس اورژانس تهران است که در گفتگو با خبرنگاران حوادث مطرح کرده است.

در ادامه می‌توانید مشروح این گفتگو که هم به مشکلات اورژانسی‌ها در تهران اشاره شده و هم آمار خدمات نوروزی اورژانس تهران ذکر شده است را بخوانید.

در ابتدا از وضعیت تجهیزات و آمبولانس‌ها در اورژانس تهران بگویید

اورژانس تهران با دارا بودن ۲۲۴ پایگاه شهری و جاده‌ای، یک پایگاه هوایی و همچنین یک پایگاه هوایی بال ثابت برای انتقال عضو و جابه‌جایی بیماران خطرناک از استان‌های دیگر و ۱۴۰ پایگاه موتورآمبولانس به مردم خدمت می‌دهد. اما تعداد پایگاه‌های اورژانس در تهران کم است.

تعداد پایگاه‌های اورژانس در تهران باید چه تعدادی باشد؟

باید حداقل ۴۰۰ پایگاه باشد که اکنون فقط ۲۲۴ پایگاه داریم؛ البته بخشی از این کمبود را با ۱۴۰ موتورلانس پوشش می‌دهیم، اما باز کافی نیست.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: