کد خبر: ۳۷۴۸۱۲
۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۰
0
عضو شورای شهر تهران ضمن اشاره به جزئیات جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران را با شهردار تهران، در ارتباط با وضعیت مهدی چمران توضیح داد.
بازگشت چمران به‌زودی به شورای شهر تهران
احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در ارتباط با جزئیات جلسه امروز اعضای شورای شهر تهران با علیرضا زاکانی شهردار تهران در قالب جلسه هم‌اندیشی، اظهار کرد: ابتدا باید بگویم جلسات هم‌اندیشی به صورت مستمر از سوی اعضای شورا با شهردار تهران برگزار می‌شود و چیز جدیدی نیست.

وی افزود: در جلسه امروز نیز آقای زاکانی شهردار تهران به همراه تعدادی از معاونان در جلسه هم‌اندیشی شرکت کرد و در ارتباط با موضوعات مختلف از جمله هوشمندسازی، تشکیل سازمان فناوری نوین، صحبت‌هایی را مطرح کرد. در ادامه جلسه نیز تعدادی از اعضای شورای شهر تهران نظرات، پیشنهادات و مطالب خود را در ارتباط با این موضوع مطرح کردند.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در ادامه جلسه نیز به سایر موضوعات دیگر پرداخته شد و قرار شد در جلسات بعدی شهردار تهران در ارتباط با قرارگاه جهادی مسکن توضیحاتی را مطرح کند.

صادقی در ارتباط با آخرین وضعیت مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران گفت: آقای چمران هم‌اکنون در منزل دوران نقاهت خود را به سر می‌برد و استراحت می‌کند و به‌زودی به شورای شهر تهران باز خواهد گشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: