کد خبر: ۳۷۴۹۵۸
۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
0

بهترین شیر توالت خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

سرویس بهداشتی را همواره باید یکی از ستون‌های هر خانه‌ای در نظر گرفت. این بخش از با وجود اینکه در معرض دید نیست اما به طراحی اصولی و تجهیزات بهداشتی مناسب برای تأمین آرامش اعضای خانواده نیاز دارد. شیرآلات بهداشتی انتخاب‌شده برای سرویس بهداشتی هر خانه‌ای می‌تواند بخشی از همین فرآیند تجهیز و زیباسازی فضا باشد. بنابراین هر مصرف‌کننده‌ای وقتی می‌خواهد بهترین شیر توالت خانه را برای خرید انتخاب کند، مایل است ازنظر صاحب‌نظران، اهالی فن در حوزه تجهیزات بهداشتی ساختمانی، به بهترین شکل ممکن بهره‌مند باشد.

مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین شیر توالت کدام‌اند؟

شاید طی چند دهه گذشته، شیرهای بهداشتی مخصوصاً شیرآلات بهداشتی توالت فقط بخشی از سرویس و تجهیزات به شمار می‌رفتند ولی با ظهور فناوری‌های نوین در صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی، همه چیز در کارایی خلاصه نمی‌شود بلکه مجموعه‌ای از چند آیتم برجسته دست به دست هم داده‌اند تا شیر توالت، بخشی از زیبایی هنرمندانه خانه به شمار رود.

اما همه انواع بهترین شیر توالت چه ویژگی‌هایی دارند که باعث شده است نظر مخاطب جلب شود و درنهایت آن محصول را انتخاب و خریداری کند؟

بهترین شیر توالت خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

در گذشته فقط یک نوع شیر توالت در بازار وجود داشت و آن هم شیرهای کلاسیک بود که به صورت پیچی باز و بسته می‌شد. این فرایند با تغییرات گسترده‌ای که در فرایند طراحی اتفاق افتاد به ورود شیرهای توالت اهرمی ختم شد.

نکته مهم در مورد شیرآلات اهرمی، عمر مفید بیشتر و کیفیت بهتر محصول است. بنابر توصیه بسیاری از اهالی فن، چشمگیرترین و اولین ویژگی بهترین شیر توالت خانه درواقع عملکرد اهرمی آن است که باید در زمان انتخاب محصول درنظر گرفت.

دوام و مقاومت کارتریج شیر اهرمی در مقایسه با قطعه مغزی شیرآلات کلاسیک بیشتر است، آب از آن کمتر چکه می‌کند و در نتیجه ضرورتی ندارد تا در بلند مدت برای تعویض قطعه اقدام کنید.

از طرف دیگر دستگیره شیرهای اهرمی، به دلیل انتخاب کارتریج با کیفیت، کاربری به مراتب نرم و خوشایندتری را در مقایسه با مدل‌های سنتی و پیچی دارند. این موضوع برای آن دسته از افرادی که مشکلات حرکتی دارند یا سالمند هستند بسیار مهم است.

زیبایی و جلوه ظاهری

خوشبختانه در بازار همواره به روز تجهیزات بهداشتی ساختمانی ما شاهد اتفاقات امیدوارکننده‌ای در زمینه تنوع طراحی، زیبایی و جلوه ظاهری بهترین شیر توالت هستیم.

این ویژگی یکی از مهم‌ترین و درواقع مدرن‌ترین ویژگی‌های شیرهای بهداشتی است که به دلیل اهمیت طراحی داخلی و مخصوصاً فضادهی به سرویس بهداشتی و آشپزخانه، توجه بسیاری از مصرف کنندگان را جلب کرده است.

خبر خوب اینکه بسیاری از برندهای نام آشنای داخلی در کنار رقابت با برندهای جهانی، موفق شده‌اند جنبه زیبایی شناسانه محصول را با وسواس و دقت بیشتری رعایت کنند. از این رو، حضور طراحان و مهندسانی که رویکردی نوآورانه برای طراحی و تولید شیرهای بهداشتی دارند، نقش چشمگیرتری پیدا کرده است.

برند خوش پیشینه‌ای مثل کی دبلیو سی با معرفی محصولات زیبا و جذاب توانسته است در این بخش از سایر برندها پیشی بگیرد. شیر توالت زو KWC یکی از این محصولات زیبای برند کی دبلیو سی محسوب می‌شود.

روش نصب بهترین شیر توالت

یکی از اتفاقات قابل توجه در صنعت تجهیزات بهداشتی ساختمانی، روش نصب‌های متنوع و متفاوت برای شیرآلات بهداشتی است. درواقع از جمله فاکتورهای تفاوت، روش نصب به دو روش زیر است:

◄ نصب و راه اندازی به روش روکار

◄ نصب و راه اندازی به روش توکار

شیرآلات توالت روکار- همانطور که از اسم آن پیداست، در فضای بیرونی و روی دیوار سرویس بهداشتی پیاده سازی می‌شود. یعنی تمامی بخش‌ها و قطعات شیر قابل دیدن است. این روش، از جمله روش‌های کلاسیک و سنتی به شمار می‌رود که به دلیل دسترسی به اجزای متفاوت شیر، طرفداران زیادی دارد.

شیر توالت توکار- اما درمورد شیرتوالت توکار داستان به شکل دیگری است! تمامی اجزا و قطعات (کارتریج، لوله و اتصالات) شیرهای توالت توکار در یک جعبه فنی و داخل دیوار جاسازی می‌شود. درواقع به جز شیر (دستگیره) دستشویی، هیچ نشانی از باقی قطعات آن در بیرون از دیوار نیست.

نصب شیر توالت توکار، انقلابی در صنعت شیرآلات بهداشتی ساختمانی به شمار می‌رود. با تحولات نوینی که در طراحی و نوسازی فضای سرویس بهداشتی اتفاق افتاده است، شیرهای توکار برای همخوانی بهتر و بیشتر با سبک طراحی فضا بهترین گزینه هستند. با انتخاب روش نصب توکار، جنبه هارمونی و زیبایی سرویس بهداشتی اهمیت به مراتب بیشتری نسبت به ظاهر شیر یا عملکرد آن دارد.

بهترین شیر توالت خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

با تغییر سطح سلیقه مصرف کننده، بسیاری از تولیدکنندگان مطرح شیرهای بهداشتی با هوشمندی تحسین برانگیزی درصدد برآمدند تا فقط به تولید شیرتوالت با رنگ‌های کلاسیک یا تعریف شده بسنده نکنند.

با این اوصاف رنگ بندی شیرهای اهرمی هم از تنوع بیشتری برخوردار است و حق انتخاب بهتری به مصرف کننده می‌دهد.  به عبارت بهتر هر مصرف کننده ای می تواند به تناسب سبک طراحی سرویس بهداشتی ( مدرن، سنتی یا مینیمال) برای خرید بهترین شیر توالت خانه خود اقدام کند.

تولید کنندگان بهترین شیرآلات ایرانی تلاش کرده اند با سلیقه مشتری همسو شوند و به شخص مصرف کننده آزادی عمل بیشتری برای اعمال سلیقه در فضای سرویس بهداشتی بدهند. رنگ بندی‌های خیره کننده و زیبایی مثل زیتونی، مسی، سفید و مشکی در کنار رقبای ثابتی مثل رنگ کروم، استیل، نقره‌ای و طلایی تأییدکننده چنین تعامل جذابی است.

شیرآلات کم مصرف

با همه گیر شدن بحران آب در جهان، دغدغه بسیاری از تولیدکنندگان محصولات پرکاربرد مرتبط با آب هم سروشکل متفاوتی پیدا کرده است. به عبارتی همه برندهای تولیدکننده بهترین شیر توالت در تلاش هستند با اختصاص قطعات ویژه در ساختار شیرهای سرویس بهداشتی، به کاهش هرچه بیشتر هدررفت آب در زمان مصرف کمک کنند.

جنس بدنه بهترین شیر توالت

شایان ذکر است که یکی از بارزترین تفاوت‌های شیرهای معمولی با شیرآلات باکیفیت، انتخاب بهترین جنس بدنه برای محصول است. همه تولیدکنندگان برای حفظ کیفیت، ماندگاری و عمر مفید محصول جنس بدنه شیر توالت را ترکیبی از آلیاژ برنج و فلز سرب در نظر می‌گیرند.

باید اضافه کنیم که آلیاژ برنج از جمله پرکاربرد و بهترین انواع آلیاژ مصرفی برای روکاری (روکش) بدنه شیرآلات بهداشتی است که با درصد ناچیزی فلز سرب (عموماً 5/2%) ترکیب می‌شود. آلیاژ برنج باعث می‌شود تا مقاومت شیر توالت در برابر ضربه، خش و خط خوردگی بالا باشد و گذر عمر از کیفیت اول آن در زمان خرید، کم نکند.

بهترین شیر توالت خانه خود را چگونه انتخاب کنیم؟

درهرصورت دغدغه اصل و با کیفیت بودن محصول در کنار دریافت خدمات پس از فروش از جمله دغدغه‌های همیشگی تولیدکننده و مصرف کننده به شمار می‌رود. خوشبختانه با گسترده شدن بازار رقابت و افزایش سطح انتظارات مشتری، اهمیت این موضوع هم دوچندان شده است.

اختصاص خدمات نصب رایگان، حضور کارشناس تعمیر در محل برای بررسی و ارزیابی مشکل در قطعه شیرآلات و تعمیر یا تعویض قطعه خراب با قطعه اصل یا شرکتی از جمله گزینه‌هایی است که برندهای سرشناس بهترین شیر توالت آن را در نظر می‌گیرند.

سخن پایانی

شیر توالت یکی از آیتم های مهم در سرویس بهداشتی خانه ها محسوب می‌شود. هر مصرف‌کننده ای باید با در نظرگرفتن چند نکته مهم مثل زیبایی و قدرت نمابخشیدن به فضای سرویس بهداشتی، مصرف بهینه آب، کاربری آسان و همه پسند، ضمانت و خدمات پس از فروش، تنوع در مدل و رنگ بندی چشم نواز و جذاب، برای انتخاب و خرید بهترین شیر توالت خانه خود اقدام نماید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: