کد خبر: ۳۷۴۹۹۳
۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
0
نشست مشترک مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی بیمه میهن با شبکه فروش و نمایندگان تهران با هدف تبیین سیاست‌ها و راهبرد‌ها و ایجاد تعامل و همفکری و تلاش فراگیر برای تحقق اهداف و رشد و تعالی هرچه بیشتر این شرکت برگزار شد.
نشست مشترک مدیرامور شعب و مشاور بازاریابی مدیر عامل بیمه میهن با نمایندگان تهران
در این جلسه سیدکاظم ملکوتی مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از تلاش‌های نمایندگان در پیشبرد امور شرکت، سیاست‌ها و اهداف کلان مد نظر شرکت را در خصوص فعالیت حرفه‌ای نمایندگان و شبکه فروش بیمه تشریح و بر بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه بیمه میهن در سال پیش‌رو تأکید کرد.

مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، نمایندگان را در صف مقدم ارتباط با مردم دانست و از آنان خواست همواره با افزایش دانش و توان علمی و حرفه‌ای خود، ضمن تکریم بیمه گذاران، با برخورد خوش و مناسب بهترین مشاوره و خدمات را به مشتریان ارائه دهند و اهداف بیمه میهن را در مقطع پیش رو به طور کامل محقق سازند.

رحمت خسروی سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی نیز به تشریح سیاست‌ها و برنامه‌های جدید شرکت و دیدگاه‌ها و انتظارات خود از نمایندگان پرداخت. وی گفت سیاست مدیریت ارشد و تیم جدید مدیریتی حمایت همه جانبه از نمایندگان و تقویت و توانمندسازی شبکه فروش با هدف برون رفت از وضعیت فعلی است.

سرپرست مدیریت امور شعب و شبکه فروش مهمترین عوامل موفقیت شبکه فروش را هماهنگ بودن با مدیران ذیربط شعب و ستادی عنوان کرد و اجرای دقیق قوانین و مقررات بیمه‌ای و دستورالعمل‌های صادره از ستاد را اصول حرفه‌ای فروش دانست و بر رعایت کامل و دقیق آن‌ها تأکید کرد.

وی همچنین در خصوص برنامه‌های آموزشی تدوین شده برای شبکه فروش در راستای ارتقا سطح دانش فنی و بازاریابی شبکه فروش توضیحاتی ارائه کرد و اطمینان داد با توجه به ظرفیت شرکت و مشتریان بالقوه‌ای که وجود دارد نمایندگان می‌توانند با رعایت اصول حرفه‌ای و همسویی با سیاست‌های کلان شرکت به موفقیت‌های چشمگیری در حوزه فروش دست یابند.

در ادامه این نشست، نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات و چالش‌ها پیش‌رو در تحقق اهداف ترسیم شده و برنامه‌های شرکت پرداختند و ضمن بیان خواسته‌های خود، رسیدگی و تأمین آن‌ها را خواستار شدند.

در پایان آقایان ملکوتی و خسروی ضمن ارائه راهکار‌ها و رهنمود‌های لازم جهت رفع مشکلات و چالش‌های پیش‌روی نمایندگان، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی آحاد کارکنان، بیمه میهن در دوره جدید شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: