در این جلسه سیدکاظم ملکوتی مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از تلاشهای نمایندگان در پیشبرد امور شرکت، سیاستها و اهداف کلان مد نظر شرکت را در خصوص فعالیت حرفهای نمایندگان و شبکه فروش بیمه تشریح و بر بهبود عملکرد و ارتقای جایگاه
بیمه میهن در سال پیشرو تأکید کرد.
مشاور مدیرعامل در امور بازاریابی، نمایندگان را در صف مقدم ارتباط با مردم دانست و از آنان خواست همواره با افزایش دانش و توان علمی و حرفهای خود، ضمن تکریم بیمه گذاران، با برخورد خوش و مناسب بهترین مشاوره و خدمات را به مشتریان ارائه دهند و اهداف بیمه میهن را در مقطع پیش رو به طور کامل محقق سازند.
رحمت خسروی سرپرست مدیریت امور شعب، شبکه فروش و بازاریابی نیز به تشریح سیاستها و برنامههای جدید شرکت و دیدگاهها و انتظارات خود از نمایندگان پرداخت. وی گفت سیاست مدیریت ارشد و تیم جدید مدیریتی حمایت همه جانبه از نمایندگان و تقویت و توانمندسازی شبکه فروش با هدف برون رفت از وضعیت فعلی است.
سرپرست مدیریت امور شعب و شبکه فروش مهمترین عوامل موفقیت شبکه فروش را هماهنگ بودن با مدیران ذیربط شعب و ستادی عنوان کرد و اجرای دقیق قوانین و مقررات بیمهای و دستورالعملهای صادره از ستاد را اصول حرفهای فروش دانست و بر رعایت کامل و دقیق آنها تأکید کرد.
وی همچنین در خصوص برنامههای آموزشی تدوین شده برای شبکه فروش در راستای ارتقا سطح دانش فنی و بازاریابی شبکه فروش توضیحاتی ارائه کرد و اطمینان داد با توجه به ظرفیت شرکت و مشتریان بالقوهای که وجود دارد نمایندگان میتوانند با رعایت اصول حرفهای و همسویی با سیاستهای کلان شرکت به موفقیتهای چشمگیری در حوزه فروش دست یابند.
در ادامه این نشست، نمایندگان نیز به بیان نقطه نظرات و چالشها پیشرو در تحقق اهداف ترسیم شده و برنامههای شرکت پرداختند و ضمن بیان خواستههای خود، رسیدگی و تأمین آنها را خواستار شدند.
در پایان آقایان ملکوتی و خسروی ضمن ارائه راهکارها و رهنمودهای لازم جهت رفع مشکلات و چالشهای پیشروی نمایندگان، اظهار امیدواری کردند که با همدلی و همراهی آحاد کارکنان، بیمه میهن در دوره جدید شاهد توسعه و پیشرفت روزافزون باشد.