قیمت طلا در بازار جهانی صعودی شد
کد خبر: ۳۷۷۱۴۰
۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
0
در بازار ارز امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ قیمت دلار متشکل و دلار صرافی ملی مانند روز گذشته بالا رفت و قیمت طلا در بازار جهانی رشد را تجربه کرد.
پیشروی قیمت دلار در صرافی ملی و بازار متشکل
صرافی ملی در شروع معاملات نقدی امروز دوم خرداد ۱۴۰۱ مانند روز گذشته قیمت فروش اسکناس آمریکایی را افزایش داد.

تداوم پیشروی قیمت دلار صرافی ملی
نرخ فروش دلار صرافی ملی صبح امروز ۲۵ هزار و ۸۰۷ تومان بود که در مقایسه با قیمت روز گذشته ۸۱ تومان رشد را نشان می‌دهد. اما در ادامه معاملات دلار صرافی اندکی از قیمت ابتدای روز جاری عقب نشست و بر روی ۲۵ هزار و ۷۷۷ تومان قرار گرفت که نسبت به روز قبل ۵۱ تومان رشد را نشان می‌دهد. قیمت دلار صرافی در نیمه ظهر امروز دوباره بالا رفت و تا ۲۵ هزار و ۸۲۲ تومان پیشروی کرد.

قیمت دلار متشکل بالا رفت
قیمت دلار در بازار متشکل ارزی هم صبح امروز مانند قیمت دلار صرافی بالا رفت. نرخ دلار متشکل در ابتدای معاملات امروز ۲۵ هزار و ۶۶۹ تومان بود که نسبت به دیروز ۷۱ تومان رشد کرده بود. مدت زیادی طول نکشید که دلار متشکل دوباره افزایش یافت و تا ۲۵ هزار و ۶۹۱ تومان بالا رفت. قیمت دلار متشکل در زمان نوشتن این گزارش بر روی ۲۵ هزار و ۶۹۴ تومان قرار داشت.

رشد قیمت طلا در بازار جهانی
بازار جهانی طلا امروز شاهد پیشروی قیمت اونس طلا بود. فلز زرد جهانی ظهر امروز تقریبا ۹ دلار از روز گذشته گران‌تر بود و توانست از نیمه کانال ۱۸۵۰ دلار عبور کند. قیمت اونس طلا امروز ۱۸۵۵ دلار بود.

در بازار داخلی ایران هم ظهر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۷۵ هزارو ۳۰۰ تومان به فروش رسید که نسبت به عصر دیروز ۴ هزار و ۸۰۰ تومان پایین‌تر بود. قیمت سکه ۱۴ میلیون و ۳۵۵ هزار تومان معامله شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: