May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
افزایش قیمت اونس طلا در نخستین روز هفته
کد خبر: ۳۷۷۶۶۸
۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
بیت کوین که برای اولین بار در تاریخ خود به مدت ۹ هفته متوالی روند کاهشی داشت، توانست دوباره بازدهی مثبت هفتگی خود را ثبت کند.
صعود بیت کوین بعد از ۹هفته
آمار نشان می‌دهد که بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته با افزایش ۵.۶ درصدی به بیش از ۳۰هزار دلار رسید.

این رمزارز برای اولین بار در تاریخ خود به مدت ۹ هفته متوالی روند کاهشی را تجربه کرد و از سطح ۴۸ هزار و ۱۶۰ دلار در اواخر مارس به ۲۹ هزار و ۶۰۰ دلار در هفته گذشته سقوط کرده بود.

نمودار‌های قیمت حاکی از آن است که بیت کوین در سطح ۲۹ هزار دلار حمایت قوی داشته است، سطحی که در هفته‌های گذشته چندین بار آزمایش شده است. نمودار‌ها نشان می‌دهند که بسته شدن به زیر این سطح می‌تواند به این معنی باشد که این ارز دیجیتال می‌تواند به قیمت خود در سال ۲۰۱۷ یعنی نزدیک به ۲۰ هزار دلار سقوط کند. با این حال، مقاومت در ۳۰ هزار و ۵۰۰ دلار همچنان وجود دارد و بسته شدن روزانه بالاتر از این سطح نشانه‌های قوی بهبود را نشان می‌دهد.

صعود اول هفته طلا
قیمت اونس طلا در بازار‌های جهانی صبح روز دوشنبه افزایش یافت و در معاملات باقی روز نوسانات ثابتی داشت. دلار ضعیف‌تر به فلز زرد رونق بخشید، اما حرکت به سمت دارایی‌های پرمخاطره‌تر در آسیا باعث افزایش رشد دلار شد.

معاملات آتی طلا با ۰.۴۱ درصد افزایش به ۱۸۵۸.۸۵ دلار رسید.

دفاتر دولت فدرال، بازار‌های سهام و اوراق قرضه، و فدرال رزرو به دلیل تعطیلات روز یادبود در آمریکا در روز دوشنبه بسته خواهند بود.

طلا از زمان رسیدن به کمترین میزان بیش از سه ماهه ۱۷۸۶.۶۰ دلار در هر اونس در ۱۶ مه ۲۰۲۲، نمایشی عمدتاً مثبت داشته است. برای دومین بار متوالی ماهانه از مارس ۲۰۲۱ تا کنون حدود ۲.۴ درصد کاهش یافته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: