کد خبر: ۳۷۷۸۱۳
۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
گوگل در حال ایجاد فناوری جدیدی است که همانند گوشی‌های هوشمند خواب و تنفس افراد را کنترل کند.
فناوری جدید گوگل برای کنترل خواب
گوگل در تلاش برای ارائه خدمات کنترل عادات خواب و تنفس افراد است تا قادر به ردیابی زمان خروپف و سرفه در شب باشد؛ هرچند مشخص نیست این خدمات چه جزئیاتی دارند و چه زمانی ارائه می‌شوند.

بررسی یک فایل APK نشان می‌دهد تازه‌ترین نسخه از برنامه Google Health Studies شامل الگوریتم‌هایی برای بررسی «سرفه و خروپف» در حین خواب هستند. احتمالا این برنامه از سیستم پردازش اندروید برای حفظ حریم خصوصی کاربر در حین ارائه خدمات مذکور بهره می‌گیرد.

گوگل قبلا اپلیکیشن گوگل فیت خود را به روز کرده بود تا کاربران بتوانند بر ضربان قلب و تنفس خود نیز نظارت کنند. این خدمات از طریق برخی گوشی‌های پیکسل در دسترس است. به نظر می‌رسد در نرم افزار جدید از دوربین، میکروفون و شتاب سنج گوشی برای ارائه خدمات تازه استفاده می‌شود.

گفته می‌شود این خدمات ممکن است بر روی ساعت‌های هوشمند پیکسل واچ هم عرضه شوند، هر چند در این زمینه نیز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

منبع: اندروید پلیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: