April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۸۲۵۱
۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
قیمت سکه امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت، اما قیمت دلار صرافی ملی رشد کرد.
عقبگرد در بازار سکه
قیمت دلار در صرافی ملی امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ صعودی بود. نرخ دلار صرافی در ابتدای معاملات امروز ۲۶ هزار و ۶۱۲ تومان مبادله شد که در مقایسه با روز قبل ۶۰ تومان بالاتر بود.

صعود دلار در صرافی ملی
نرخ اسکناس آمریکایی قبل از ظهر امروز در صرافی ملی با ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان به فروش رسید و در نیمه روز دلار صرافی به قیمت ۲۶ هزار و ۸۲۶ تومان معامله شد. اسکناس آمریکایی در پایان کار صرافی ملی به قیمت ۲۶ هزار و ۷۴۲ تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با روز گذشته ۱۹۰ تومان افزایش پیدا کرده بود.

دلار جدید در بازار ارز؟
طبق اعلام برخی از سایت‌ها امروز صبح گمانه زنی‌هایی درباره فروش دلار درصرافی‌ها مطرح شد. صرافی ها‌ی منتخب ۲ نوع دلار عرضه کردند. یکی مسافری و دیگری دلار با کارت ملی که تا قبل از این دلار با کارت ملی وجود نداشته است.

بعد از اعلام بانک مرکزی مبنی بر مداخله در بازار ارز، امروز سرفصل سایر برای صرافی‌های منتخب باز شد و صرافی‌های منتخب علاوه بر فروش ارز مسافرتی طبق قوانین گذشته، با کارت ملی نیز اقدام به فروش ۱۰۰۰ دلار با نرخ نزدیک به بازار ارز کردند.

قیمت اسکناس آمریکایی در بازار متشکل
قیمت اسکناس آمریکایی در بازار متشکل امروز کاهش را تجربه کرد. نرخ دلار در بازار متشکل امروز با ۲۶ هزار و ۴۴۷ تومان روانه بازار شد که نسبت به عصر روز گذشته ۲۵۳ تومان کاهش پیدا کرده بود. نرخ دلار در ادامه معاملات رشد کرد و قبل از ظهر به ۲۶ هزار و ۶۸۰ تومان رسید. دلار متشکل ظهر امروز ۲۶ هزار و ۶۹۳ تومان معامله شد که در مقایسه با روز سه شنبه ۷ تومان افت را نشان می‌دهد. عصر امروز دلار متشکل با ۲۶ هزار و ۶۵۷ تومان مبادله شد.

عقبگرد در بازار سکه
قیمت اونس طلا عصر امروزتقریبا ۳ دلار کاهش پیدا کرد. فلز گران بهای جهانی امروز در محدوده ۱۸۵۰ دلار معامله شد. قیمت طلا ۱۸ عیار در زمان نوشتن این گزارش ۱ میلیون و ۴۴۲ هزار و ۲۰۰ تومان بود. این قیمت نسبت به روز قبل ۸۰۰ تومان عقب نشینی را نشان می‌دهد.

قیمت سکه امروز به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت. فلز زرد رنگ داخلی در زمان انتشار این گزارش به قیمت ۱۴ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان مبادله شد.

برخی از معامله گران از این کاهش قیمت به عنوان اصلاح یاد می‌کردند و معتقد بودند با رشد دلار احتمال بازگشت مجدد قیمت سکه امامی به پله‌های میانی کانال ۱۵‌میلیون تومانی وجود دارد.

با قیمت یاد شده حباب سکه در مقایسه با روز‌های گذشته پایین آمده بود و در محدوده ۷ درصد بود. ارزش ذاتی سکه هم نسبت به قیمت بازاری آن ۱۳ میلیون و ۹۲۳ تومان بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: