April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۰۹۵
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
0
فرمانده انتظامی مرند جزئیات دستگیری ۵ آدم ربا که چندی پیش اقدام به ربودن دختر جوانی در شهر "مرند" کرده بودند، تشریح کرد.
آزار و اذیت شیطانی دختر دانشجو توسط ۵ آدم‌ربا
سرهنگ "محمد جلیلیان" اظهار داشت: یک مورد آدم ربایی در یکی از پارک‌های شهر "مرند" به پلیس گزارش شد که طی آن ۵ نفر در یکی از تفرجگاه‌ها که یک دختر دانشجو با نامزدش درحال صحبت بودند نسبت به ربودن و آزار و اذیتش اقدام می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفته و با استفاده از شگرد‌های پلیسی تعداد ۵ نفر از آدم ربایان که اهل یکی از روستا‌های شهرستان و دارای سابقه شرارت بودند در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و دستگیر و در این راستا پرونده تشکیل برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ "جلیلیان" خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهمان به عمل مجرمانه خود اعتراف و برابر دستور دادستان شهرستان مرند آدم ربایان در سطح شهر گردانده شدند تا درس عبرتی باشد برای مخلان نظم و امنیت عمومی که این اقدام دستگاه قضائی، اقتدار و سرعت عمل پلیس شهرستان در دستگیری و گرداندن آن‌ها در سطح شهر مورد استقبال شهروندان قرارگرفته و رضایت مردمی را در پی داشت.

فرمانده انتظامی مرند با تاکید بر اینکه پلیس و قوه قضائیه مقتدرانه با هرگونه ناامنی و اقدامی که فضای جامعه را ملتهب می‌کند برخورد خواهند کرد، گفت: امنیت خط قرمز پلیس بوده و شهرستان مرند محل امنی برای مجرمان نیست و رفتار مجرمانه و هنجارشکنانه آن‌ها بی پاسخ نخواهد ماند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: