کد خبر: ۳۷۹۴۷۳
۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
فراخوان جمع‌آوری و هشدار چتر‌های مجهز به پنل‌های خورشیدی داخلی و چراغ‌های LED به دلیل آتش گرفتن برخی از آن‌ها بوده است.
فراخوان هشدار به ۴۰۰ هزار چتر مجهز به پنل خورشیدی و چراغ‌های LED
پس از گزارش‌هایی مبنی بر داغ شدن بیش از حد باتری‌های لیتیوم یون در چتر‌های پنل خورشیدی، به ۴۰۰هزار چتر پاسیو با انرژی خورشیدی هشدار داده شد. این هشدار به دلیل خطرات آتش سوزی و ایجاد وضعیت ناایمن بوده است.

به گزارش nbcbayarea.com، یک چتر پاسیو که توسط شرکت Sunvilla ساخته شده است با نام "۱۰' Solar LED Market Umbrellas" به فروش می‌رسد. این چتر مجهز به چراغ‌های LED و یک باتری پنل خورشیدی سیاه رنگ در قسمت بالایی خود است.

کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: افرادی که از چتر‌های پنل خورشیدی استفاده می‌کنند، باید سریعا استفاده از چتر را متوقف کند. این کمیسیون از افراد خواست، پنل خورشیدی را از قسمت بالایی جدا و آن را در نقطه‌ای دور از چتر قرار دهند.

 پنل‌های خورشیدی

شرکت Sunvilla شش گزارش از داغ شدن بیش از حد باتری‌های لیتیوم یونی دریافت کرده است. سه مورد از گزارشات چتر‌های پنل خورشیدی در حین شارژ شدن باتری در آداپتور AC در داخل خانه بوده، دو گزارش از گرم شدن بیش از حد باتری‌ها و درنتیجه آتش گرفتن آن‌ها در حین اتصال به چتر رخ داده و یک آسیب ناشی از انتشار دود در نتیجه گرم شدن بیش از حد آن گزارش شده است.

همچنین شرکت SunVilla اعلام کرده است که خریداران چتر‌های پنل خورشیدی می‌توانند محصول خود را به انبار‌های Costco در سراسر کشور بازگردانند و اگر امکان آوردن چتر به فروشگاه را ندارد با SunVilla تماس بگیرند تا نحوه بازپرداخت وجه را بیاموزند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: