May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۶۶۲
۰۹ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳
0
ارزش ذاتی سکه تا نزدیک محدوده ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رشد کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که از لحاظ بنیادی فلز گران بهای داخلی ظرفیت رشد بیشتری را به دست آورده است. ارزش ذاتی سکه یک روز قبل‌تر در محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار داده است.
برگشت سکه به سوی مقاومت‌های حساس
سکه امامی دیروز توانست به بالای سطح حساس ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برگردد. فاصله گیری فلز گران بهای داخلی از محدوده حمایتی ۱۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، نشان می‌دهد که سمت و سوی انتظارات در بازار به سرعت تغییر کرده و در گام اول به مقاومت ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است. با توجه به رفتار بازیگران افزایشی دلار، انتظار می‌رود که در روز جاری، سکه امامی به سوی مقاومت دیگر یعنی محدوده ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان حرکت کند.

دیشب در بازار پشت خطی، اسکناس آمریکایی به بالای محدوده ۳۱ هزار و ۲۰۰ تومان رفت که این موضوع می‌تواند رفتار بازیگران بازار سکه در روز جاری را تحت تاثیر و آن‌ها را با فراغ بال بیشتری در موقعیت خرید قرار دهد.

ارزش ذاتی سکه تا نزدیک محدوده ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رشد کرده است و این موضوع نشان می‌دهد که از لحاظ بنیادی نیز فلز گران بهای داخلی ظرفیت رشد بیشتری را به دست آورده است. ارزش ذاتی سکه یک روز قبل‌تر در محدوده ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار داده است. درست است که با همین ارزش ذاتی نیز سکه فاصله زیادی با قیمت بازار دارد، با این حال، به دلیل رشد قیمت دلار، سکه بازان به صورت هیجانی می‌توانند در موقعیت خرید قرار بگیرند و احتیاط روز‌های گذشته را کنار بگذارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: