رئیس مجمع کانون فرهنگی و تبلیغی کشور:
کد خبر: ۳۷۹۷۷۵
۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۰۰
0
رئیس مجمع کانون فرهنگی گفت: نسخه فرهنگی هر منطقه طبق زیست‌بوم و نیاز‌های آن تعریف می‌شود و نمی‌توان برای تمام کشور یک نسخه فرهنگی صادر کرد.
نمی‌توان برای تمام کشور یک نسخه فرهنگی صادر کرد
حسین طبرستانی گفت: دو هزار کانون فرهنگی تبلیغی جهادی در کشور فعالیت دارند و اولویت مجمع این کانون‌ها؛ رصد، تقویت و ارتقاء آن‌ها در سراسر کشور است تا زمینه عملیات مشترک برای تحقق آرمان‌های رهبری محقق شود.

به گفته رئیس مجمع کانون فرهنگی و تبلیغی، برای «ثمربخشی، سازمان‌دهی و ساماندهی» فعالیت‌های این کانون‌ها؛ کشور را به ۸ منطقه تقسیم کردیم به‌عنوان‌مثال مجموعه مناطق ترک‌زبان کشور، استان‌های شمالی کشور و حاشیه خزر و خراسانات هرکدام را به یک منطقه مبدل ساختیم چراکه نسخه فرهنگی هر منطقه طبق زیست‌بوم و نیاز‌های آن تعریف می‌شود و نمی‌توان برای تمام کشور یک نسخه فرهنگی صادر کرد؛ همچنین برای هر منطقه یک دبیر تعیین شد؛ که این دبیران با شناسایی، رصد، ایجاد تعامل، هماهنگی، هم‌دلی، انسجام و توانمندسازی- زمینه عملیات مشترک بین کانون‌های فرهنگی، تبلیغی جهادی را مهیا ساخته و به‌نوعی نقش رئیس این کانون‌ها را ایفا می‌کنند.

او گفت: دبیران باید فرصت‌ها و نیاز‌های کانون فرهنگی تبلیغی جهادی را شناسایی کنند تا مشخص شود چه تعداد کانون فعال در حوزه رسانه، کودک و نوجوان، خانواده و آموزش وجود دارد تا به تفکیک برای ارتقاء هریک از آن‌ها تمهیداتی در نظر گرفته و برنامه‌ریزی شود. چراکه کانون‌های فرهنگی تبلیغی جهادی باید در نظام فرهنگی جمهوری اسلامی مؤثر و کمک‌حال باشند و هزینه فعالیت‌های فرهنگی را برای نظام جمهوری اسلامی کاهش دهند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: