May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۹۸۴۸
۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۷
0
وب سرویس پیامکی بهترین راه برای ایجاد یک ارتباط برای ارسال و دریافت پیامک با مشتریان یک وبسایت و کابران یک اپلیکیشن یا نرم افزار است.

چه بخواهیم چه نخواهیم هر کسب و کاری نیاز دارد که یک ارتباط آگاهانه، دوسویه، هوشمند و البته سودمند با مشتریان و کاربران خود داشته باشد تا هم در بحث ایجاد مشتری های جدید و هم در بحث نگهداری مشتری های قدیمی کارساز باشد. یکی از این راه های ارتباطی میتواند ارسال پیامک باشد. این روزها صاحبان وب سایت و کسب و کار های اینترنتی زیاد این سوال را مطرح میکنند که چگونه از وب سایت برای مشتریان خود پیامک ارسال کنیم؟

اهمیت استفاده از پیامک های تبلیغاتی و اطلاع رسانی برای ایجاد ارتباط و تعامل با مشتریان در میزان فروش کسب و کار های مختلف غیر قابل انکار است شاید باور نکنید که بازاریابی از طریق پیامک علی رغم اینکه بودجه زیادی از سرمایه شما را به خود اختصاص نمی دهد اما نتایج شگفت انگیزی را به همراه دارد. البته در این میان نمی توان aاز مزایا و ویژگی هایی پیامک هم غافل شد. نرخ باز شدن ۹۸ درصدی و نرخ پاسخگویی ۴۵ درصدی اس ام اس های ارسال شده از مزایای بارز بازاریابی به روش ارسال پیامک است.

چگونه از طریق وب سایت خود می توانیم برای مشتریان پیامک ارسال کنیم؟

اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی یا یک وب سایت خدماتی هستید و می خواهید به کاربرانی که به سایت شما می آیند پیامک ارسال کنید پس باید بدانید که تنها چیزی که می تواند این کار را برای شما انجام دهد؛ وب سرویس پیامکی است. حال وب سرویس پیامکی چگونه و از چه راهی اینکار را انجام می دهد؟ این پروسه ساده است و تنها کافی است  یک سامانه  پیامکی از یک شرکت معتبر خریداری کنید.کاربران پس از بازدید از سایت شما در سایت ثبت نام کنند در اینجا این اطلاعات وارد شده به سامانه پیامکی منتقل می شود. حال هر نوع پیامکی اطلاع رسانی از سامانه پیامک  از جمله؛ اس ام اس کد ورود به سایت یا اپلیکیشن، اطلاعات ثبت سفارش و ... به کاربر ارسال می شود.
بعضی از افراد تصور می کنند که از طریق وب سرویس ارسال پیامک امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به صورت انبوه هم وجود دارد اما این طور نیست و وب سرویس پیامکی مخصوص ارسال پیامک های اطلاع رسانی به کاربر است یعنی خط تلفنی  هم که در سامانه وب سرویس پیامکی  برای ارسال پیامک به شما اختصاص داده می شود از نوع خدماتی است، نه تبلیغاتی. شاید بگویید که خب از خطوط تبلیغاتی در وب سرویس استفاده می کنیم اما متاسفانه این کار هم امکان پذیر نیست  چون برخی از کاربران ممکن است دریافت اس ام اس های تبلیغاتی را غیرفعال کرده باشند و به عبارت بهتر اگر شما پیامک هایی که ماهیت اطلاع رسانی دارند با خطوط تبلیغاتی ارسال کنید، پیامک به دست کاربرانی که در بلک لیست پیامک های تبلیغاتی باشند، نمی رسد. این در حالی است که در صورتی که از خطوط خدماتی استفاده کنید امکان ارسال پیامک به بلک لیست هم برای شما فراهم میشود. پس وب سرویس پیامکی برای ارسال اس ام اس های اطلاع رسانی از طریق خطوط خدماتی و به صورت تکی است.

چگونه یک وب سرویس پیامکی داشته باشیم؟

وب سرویس پیامکی در واقع تنها یک قطعه کد کوتاه است که در هر زبان برنامه نویسی هم متفاوت و برای کار کردن نیاز به یک سامانه پیامکی دارد. به عبارت بهتر کار ارسال اس ام اس را سامانه پیامکی انجام می دهد و وب سرویس پیامکی یک پل ارتباطی بین وب سایت و پنل اس ام اس است که اطلاعات کاربران را به پنل منتقل می کند تا اس ام اس مربوطه ارسال شود. حال برای داشتن یک وب سرویس ارسال پیامک ابتدا باید از یک شرکت معتبر در ارائه خدمات اس ام اس، یک سامانه پیامکی را خریداری و برای فعالسازی وب سرویس پیامکی به تیم پشتیبان درخواست دهید. تیم پشتیبان قطعه کد مخصوص به زبان برنامه نویسی سایت شما را در اختیارتان قرار می دهد و به همین ترتیب امکان ارسال پیامک تحت وب برای سایت شما فعال می شود. برای خرید پنل اس ام اس سعی کنید یک سامانه پیامکی خوب را انتخاب کنید که بتواند شما با صرف کمترین هزینه به بهترین نتایج در راستای تحقق اهداف تجاری تان برساند. پنل اس ام اس وب وان با داشتن تعرفه پیامکی پایین، پشتیبانی قوی در انتخاب کاربران هدف، امکان گزارش گیری  از نحوه ارسال و دریافت و پیامک ها و میزان بازخورد کاربران، ارسال پیامک از طریق متد ها مختلف مانند؛ GET و Post از جمله ی بهترین پنل پیامکی است.

وب سرویس پیامکی وب وان اس ام اس

اگر می خواهید برای مشتریان وب سایت یا اپلیکیشن خود یا کاربران سیستم مالی و حسابداری، مدیران نرم افزارهای امنیتی و ... انواع پیامک های سفارشی سازی شده که جنبه اطلاع رسانی یا خدماتی داند را ارسال کنید پس باید وب سرویس ارسال پیامک داشته باشید. وب سرویس وب وان، با سرعت باورنکردنی و در کسری از ثانیه تعداد زیادی پیامک تحت وب را می تواند ارسال کند. برای دسترسی به وب سرویس وب وان میتوانید به نشانی اینترنتی https://webone-sms.com/ مراجعه و پس از سفارش و خرید پنل اس ام اس نسبت به فعالسازی وب سرویس پیامکی خود اقدام کنید. ضمن اینکه فعالسازی خطوط تلفنی برای ارسال پیامک هم در وب وان اس ام اس نیاز به مراجعه به مخابرات و طی کردن مراحل طاقت فرسای اداری را ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: