بازارساز جلوی افزایش قیمت دلار را می‌گیرد؟
کد خبر: ۳۸۰۱۲۶
۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰
0
عده‌ای از معامله گران تصور می‌کنند که تنش‌های بین ایران و غرب همچنان پایدار است و همین امر احتمالا موجب شود تا برخی از بازیگران ارزی امروز در موقعیت خرید قرار بگیرند.
پیش بینی قیمت دلار بعد از تحریم‌های جدید آمریکا
قیمت دلار روز گذشته در بازار ارز تهران رنج بود. دیشب نرخ دلار در بازار پشت خطی رشد چشمگیری را ثبت نکرد.

پیش بینی قیمت دلار با تحریم‌های آمریکا
دیشب شب پر خبری برای قیمت دلار بود. وزارت خزانه داری آمریکا شب گذشته اعلام کرد اسامی ۲ فرد، ۱۳ شرکت و ۲ نفت‌کش در فهرست تحریم‌های جدید آمریکا (SDN) قرار گرفته‌اند.

طبق بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا، شبکه‌ای از افراد و شرکت‌هایی را که از شرکت‌های صوری برای تسهیل انتقال و فروش نفت و محصولات پتروشیمی از شرکت‌های ایرانی به شرق آسیا استفاده کرده‌اند تحریم شدند.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا هم در بیانیه‌ای گفت: بدون تعهد از جانب ایران برای بازگشت به برجام ما به استفاده از اختیارات خود برای تحریم صادرات محصولات انرژی ایران ادامه خواهیم داد.»

سازمان اطلاعات سپاه چند دیپلمات را به اتهام «جاسوسی» بازداشت کرده است. بر اساس این گزارش، این دیپلمات‌ها از جمله معاون سفیر بریتانیادر حال «نمونه‌برداری از خاک ایران در منطقه ممنوعه» شناسایی شدند.

مجموع این اخبار باعث شده عده‌ای از معامله گران تصور کنند که تنش‌های بین ایران و غرب همچنان پایدار است و همین امر احتمالا موجب شود تا برخی از بازیگران ارزی امروز در موقعیت خرید قرار بگیرند.

با این حال عده‌ای دیگر از معامله گران باور دارند که بازارساز به شدت از افزایش قیمت دلار جلوگیری خواهد کرد و معتقدند باید با احتیاط نسبت به خرید اقدام کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: