April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۳۳۰
۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰
0
مدیرعامل بانک مسکن از انعقاد قرارداد ۳ هزار و ۹۳۹ میلیاردتومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون خبر داد و گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون دو هزار و ۴۰ میلیارتومان تسهیلات نوسازی به ۸ هزار و ۲۶۹ واحد توسط بانک مسکن تخصیص یافته است.
قرارداد تسهیلات نوسازی ۳۱ هزار و ۶۵۵ واحد در بافت فرسوده منعقد شد
محمود شایان درباره ارائه تسهیلات نوسازی به متقاضیان در بافت فرسوده گفت: در مجموع از ابتدای اجرای طرح (سال ۱۳۹۸) تاکنون تعداد ۳۲ هزار و ۳۲۹ واحد به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۳۱ هزار و ۶۵۵ واحد قرارداد به مبلغ ۳ هزار و ۹۳۹ میلیاردتومان منعقد کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن با تفکیک دولت سیزدهم از دولت دوازدهم در خصوص ارایه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم (شهریورماه ۱۴۰۰) تاکنون تعداد ۸ هزار و ۳۷۲ واحد برای تسهیلات نوسازی به بانک معرفی شدند که بانک با تعداد ۸ هزار و ۲۶۹ واحد به مبلغ دو هزار و ۴۰ میلیاردتومان قرارداد منعقد کرده است.

شایان درباره ارائه تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده از ابتدای سال ۱۳۹۸ تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ گفت: در طی این مدت نیز تعداد ۲۳ هزار و ۹۵۷ واحد به بانک مسکن برای انعقاد قرارداد معرفی شده بود که بانک مسکن در طی این مدت با تعداد ۲۳ هزار و ۳۸۶واحد قرارداد ارایه تسهیلات نوسازی به مبلغ یکهزار و ۸۹۸ میلیاردتومان منعقد کرد.

گفتنی است، بر اساس بررسی‌های انجام شده بیش از ۲میلیون و ۶۰۰ هزار واحد ناپایدار در کشور وجود دارد که باید نوسازی و بهسازی شود و در برنامه شرکت بازآفرینی شهری ایران برای نوسازی قرار دارد. همچنین یادآور می‌شود تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از سال ۱۳۹۸ به بعد اجرایی و عملیاتی شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: