April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۷۱۸
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰
0
فیسبوک در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران امکان می‌دهد در یک حساب، پروفایل‌های متعددی داشته باشند.
ساخت چند نمایه با یک حساب ترفند جدید فیسبوک برای برگرداندن کاربران
فیسبوک در تلاشی تازه برای بازگرداندن کاربران به این پلتفرم، به تعداد محدودی از کاربران به عنوان بخشی از یک آزمایش جدید، اجازه داده تا پنج نمایه مختلف داشته باشند.

گزارش‌های اولیه بلومبرگ نشان می‌دهد که این آزمایش فقط برای کاربران خاصی در چند کشور منتخب از جمله آمریکا در دسترس است. البته یک نمایه در حساب شخص، باید به عنوان هسته اصلی با نام واقعی کاربر ثبت شده باشد. اما چهار نمایه اضافی نیازی به استفاده از نام واقعی شخص ندارند. به علاوه، همه آن‌ها یک فید خبری منحصر به فرد دارند.

سازماندهی بهتر باعث ایجاد تمرکز است و کاربران در آینده می‌توانند پروفایل‌های مختلفی را برای اهداف مختلف ایجاد کنند. به عنوان مثال، شما می‌توانید یک نمایه کاری، یک نمایه خانوادگی، یک نمایه سرگرمی، یک نمایه برای ارتباط با دوستان و ... داشته باشید. با این پروفایل‌های مختلف، شرکت متا امیدوار است که به هم ریختگی حساب‌ها را کاهش دهد.

فیسبوک

البته مسئولان فیسبوک گفته اند اگر قوانین مربوط به یک نمایه را نقض کنید، بر بقیه نمایه‌ها نیز تأثیر می‌گذارد. همچنین نام‌های کاربری همچنان باید از استاندارد‌های انجمن پیروی کنند و دارای اعداد یا نویسه‌های خاص نباشند.

در مورد در دسترس بودن، هنوز اطلاعاتی در دست نیست، زیرا ممکن است متا این ویژگی را در آینده به طور گسترده‌تری عرضه کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: