کد خبر: ۳۸۰۸۴۵
۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
0
نماینده مردم مهاباد در مجلس گفت: دخالت وزارت صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به توسعه و فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در مناطق محروم آسیب می‌زند.
آسیب دخالت وزارت صمت در برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی به توسعه شرکت‌های دانش بنیان
جلال محمودزاده گفت: ٧٠ درصد شرکت‌های دانش بنیان زیرمجموعه اتحادیه کسب و کار‌های مجازی هستند. لازم است وزارت صنعت، معدن و تجارت شرایط برگزاری انتخابات این اتحادیه را فراهم کند تا شرکت‌های دانش بنیان توسعه یابند.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت صنعت باید کسب و کار‌های دانش بنیان را توسعه دهد و امکانات لازم برای ورود به بازار را برای آن‌ها فراهم کند.

او گفت: لازمه توسعه شرکت‌های دانش بنیان برگزاری انتخابات اتحادیه کسب و کار‌های مجازی است. وزارت صمت با برگزاری انتخابات به موقع می‌تواند به فعالیت کسب و کار‌های مجازی سامان بخشد.

محمودزاده گفت: یکی از مشکلات امروز کشور ما این است که شرکت‌های دانش بنیان امکان توسعه فعالیت‌های خود را در مناطق محروم و شهرستان‌ها ندارند؛ بنابراین در مناطق محروم و کوچک نتوانسته ایم از ظرفیت این شرکت‌ها برای افزایش توسعه و اشتغال استفاده کنیم.

او گفت: دخالت در برگزاری انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کسب و کار‌های مجازی و یا ممانعت از برگزاری انتخابات، قطعا مانع توسعه کسب و کار‌های فعال دانش بنیان یا توسعه فعالیت این کسب و کار‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: