April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۸۷۴
۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
انتظار می‌رود گلکسی A۲۳، ۵G به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده باشد. این گوشی هوشمند با چند شماره مدل مختلف در وب سایت FCC ظاهر شده است که نشان می‌دهد گلکسی A۲۳، ۵G در انواع حافظه‌های ذخیره سازی متعدد عرضه خواهد شد.
گوشی گلکسی A۲۳، ۵G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ واتی
اخیرا یک محصول جدید سامسونگ در وب سایت صدور گواهینامه کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) مشاهده شده است. این محصول که به زودی عرضه خواهد شد، گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A۲۳، ۵G می‌باشد.

FCC چند شماره مدل مختلف از این دستگاه را منتشر کرده است که نشان می‌دهد گلکسی A۲۳، ۵G در انواع حافظه‌های ذخیره سازی متعدد عرضه خواهد شد. سایر وب‌سایت‌های صدور گواهینامه از جمله BIS India و Geekbench نیز اطلاعاتی در خصوص این گوشی هوشمند منتشر کرده اند.

انتظار می‌رود گلکسی A۲۳، ۵G به تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز شده باشد. این گوشی هوشمند با شماره مدل‌هایی که در ادامه نام می‌بریم در وب سایت FCC ظاهر شده است:

• SM-A۲۳۶M/DS, SM-A۲۳۶M/DSN, SM-A۲۳۶M/N
• SM-A۲۳۶B/DS, SM-A۲۳۶B/DSN, SM-A۲۳۶B/N
• SM-A۲۳۶E/DS, SM-A۲۳۶E/DSN, SM-A۲۳۶E/N

اعداد مدل حاکی از آن است که گلکسی A۲۳، ۵G در سه مدل و نسخه ذخیره سازی مختلف وارد بازار خواهد شد. طبق فهرست FCC، گلکسی A۲۳، ۵G از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند و به دوربین پشتی سه گانه یا چهارگانه مجهز خواهد شد. این گوشی هوشمند اتصال وایفای با باند‌های ۲.۴ گیگاهرتز و ۵ گیگاهرتز را نیز ارائه می‌دهد. در این لیست به بلوتوث ۵.۰ و NFC نیز اشاره شده است.

گلکسی A۲۳، ۵G یک گوشی هوشمند ۵G خواهد بود و چندین باند ۵G را ارائه می‌دهد. بنچمارک گیک بنچ نیز برخی از مشخصات کلیدی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است. طبق لیست منتشر شده، سامسونگ گلکسی A۲۳، ۵G از پردازنده اسنپدراگون ۶۹۵ همراه با ۴ گیگابایت رم بهره می‌برد. این گوشی هوشمند اندروید ۱۲ با رابط کاربری OneUI ۴.۱ را اجرا خواهد کرد. طبق گزارش‌های قبلی، گلکسی A۲۳، ۵G احتمالا یک دوربین پشتی چهارگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و عمق به همراه دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی را ارائه می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: