May 2024 08 / چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۰۳۸
۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
0
امروز در سواحل دریای خزر، شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز، بخشی از هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان‌و بلوچستان و جنوب شهر فارس، رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.
بارش باران همراه با رعد و برق و کاهش دما در شمال و جنوب کشور
«کبری رفیعی» امروز درباره وضعیت آب و هوا گفت: با گذر امواج تراز میانی جو از روی نوار شمالی کشور در شمال آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، سواحل شمالی کشور، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی بارش باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه‌داد: امروز همچنین برای شمال هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب شرقی فارس و سیستان و بلوچستان بارش‌های موسمی انتظار می‌رود.

به گفته رفیعی، در این مناطق شاهد وزش باد شدید خواهیم بود و در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بارش‌ها در این مناطق با شدت بیشتری تکرار خواهد شد.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان‌داشت: از امروز تا سه‌شنبه در مناطقی از نوار غربی وزش باد نسبتا شدید، آسمان غبار آلود و کاهش کیفیت هوا را پیش بینی می‌کنیم.

وی اضافه‌کرد: از روز شنبه تا دوشنبه وزش باد در مناطقی از شرق و مرکز کشور پدیده غالب است و شرق دریای عمان هم برای چند روز آینده مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

رفیعی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: از امروز به بعد و تا روز سه‌شنبه هوا در تهران تا پنج درجه خنک‌تر می‌شود و وزش باد نیز انتظار می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: