May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۱۸۸
۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸
0
برنامه های عملیاتی پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ تدوین و در روز شنبه ۲۵ تیرماه با صرف ۱۰ ساعت جلسه بحث و بررسی به تصویب هیات مدیره بانک رسید.
معاون سازمان و برنامه ریزی: برنامه های عملیاتی پست بانک ایران در سال ۱۴۰۱ تدوین و به تصویب هیات مدیره بانک رسید
به گزارش بورس و بانک و به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران؛ محمود سعادتفر معاون سازمان و برنامه ریزی بانک ضمن اعلام این خبر گفت: برنامه‌های عملیاتی ۱۴۰۱ بانک، براساس سند راهبردی و سایر اسناد بالا دستی از قبیل: سند تحول دولت مردمی، احکام بودجه سال ۱۴۰۱، تکالیف برنامه‌ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت امور اقتصاد و دارایی، راهبرد‌ها و سیاست‌های بخش بانکی، ابلاغی وزیر محترم امور اقتصاد و دارایی، حداقل الزامات ناظر بر ریسک فناوری اطلاعات ابلاغی بانک مرکزی ج. ا. ا، تفاهم نامه ایجاد و توسعه زیر ساخت ارتباطی و اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات، برنامه‌های بهره وری، گزارش حسابرس عملیاتی بانک و از طریق تعامل و همکاری معاونین، مدیران امور و ادارات کل مرتبط تدوین و ارائه شد.
سعادتفر افزود: در جلسه ۲۵ تیرماه، برنامه‌های عملیاتی تدوین شده با حضور معاونین و مدیران امور و روسای ادارات کل به عنوان مجریان پروژه ها، از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصر بحث، بررسی و در نهایت در ۱۱۱ عنوان برنامه مورد تصویب هیات مدیره بانک قرار گرفت که به زودی برای اجرا ابلاغ می‌شود.
معاون سازمان و برنامه ریزی پست بانک ایران گفت: این برنامه‌ها به تفکیک شامل: معاونت فناوری اطلاعات۳۰ برنامه، معاونت سرمایه انسانی و پشتیبانی۱۰ برنامه، معاونت سازمان و برنامه ریزی ۸ برنامه، معاونت مالی و سرمایه گذاری ۸ برنامه، معاونت اعتباری و بین الملل ۱۳ برنامه، امور شعب و بازاریابی۱۱برنامه، امور نظارت و حقوقی۶ برنامه، امور حراست ۶ برنامه، امور استان‌های تهران۲ برنامه و ادارات مستقل۱۷ برنامه می‌باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: