April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۵۵۴
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
وزیران امور خارجه سوریه و کره شمالی در پیام‌هایی بر گسترش و تحکیم روابط میان دو کشور تاکید کردند.
تاکید سوریه و کره شمالی بر گسترش و تحکیم روابط میان دو کشور
فیصل المقداد و چوی سون وزیران امور خارجه سوریه و کره شمالی به مناسبت پنجاه و ششمین سالروز برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور، پیام‌های تبریک متقابلی برای هم فرستادند.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، فیصل المقداد تاکید کرد: تلاش‌های مشترک میان دمشق و پیونگ یانگ در دهه‌های گذشته به تقویت پیوند‌های دوستی و همکاری بین ملت‌های دو کشور در سطوح مختلف کمک کرده است.

او در پیام خود اعلام کرد تلاش‌های مشترک رهبران دو کشور در طول دهه‌های گذشته دستاورد‌های مهم بسیاری برای دو ملت به ارمغان آورده و به تقویت پیوند‌های دوستی و همکاری بین آن‌ها کمک کرده است.

فیصل المقداد همچنین بر تمایل سوریه برای ادامه این همکاری و بکارگیری همه تلاش‌های ممکن برای تقویت و توسعه آن در همه زمینه‌ها و تحقق منافع مشترک دو کشور و دو ملت دوست تاکید کرد.

چوی سون نیز در پیام خود برای فیصل المقداد بر عمق روابط دوستی و همکاری که دو کشور دوست را به هم پیوند می‌زند، تاکید کرد و درباره گسترش هر چه بیشتر این همکاری و توسعه روابط دوجانبه در شرایط پیچیده بین المللی ابراز اطمینان کرد.

وزیر خارجه چین اعلام کرد که همکاری و دوستی میان دو کشور که در سال‌های گذشته تقویت شده و مورد احترام بوده است، در آینده قوی‌تر خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: