کد خبر: ۳۸۱۶۰۹
۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
0
اعتماد به صنعت بیمه سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متنوع و هوشمند حفظ کرد.
بیمه سینا به دنبال نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین است
عبداله سلطانی مدیرعامل بیمه سینا به همراه برخی مدیران ارشد این شرکت از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) بازدید کرد

سلطانی ضمن بازدید از غرفه‌ی شرکت‌های فعال صنعت بیمه، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به مشتریان را برای صنعت بیمه کشور، ضروری دانست و گفت: مشتریان همواره انتظار دارند خدمات را با سهولت و کیفیت مطلوب دریافت کنند؛ بنابراین دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات باید همواره مد نظر باشد تا بتوانیم شاهد رضایت‌مندی مستمر مشتریان باشیم.

مدیرعامل بیمه سینا در جریان بازدید و گفتگو با برخی مدیران شرکت‌ها و غرفه‌های ارائه کننده خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: ظرفیت و توانایی‌های مطلوبی در بیمه سینا نهفته است که این توانایی و قابلیت‌ها از تفکر جوان مدیران و کارکنان آن نشأت می‌گیرد.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا تاکید کرد: اعتماد به صنعت بیمه سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متنوع و هوشمند حفظ کرد.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری در صنعت بیمه به منظور دسترسی بیشتر افراد به خدمات مالی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیمه سینا هم با استفاده از منابع انسانی متخصص و جوان با شتاب به سمت این مهم در حال حرکت است.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی، صنعت مالی (بورس بانک، بیمه) با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، از دوم تا پنجم مردادماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: