کد خبر: ۳۸۲۶۶۶
۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
0
به منظور جلب رضایت مشتریان و کاهش مراجعات حضوری به شعب، مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل با شماره تماس ۸۸۲۱۰۰۰۷-۰۲۱ در کلیه ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات بانکی به مشتریان می‌باشد.
پشتیبانی ۲۴ ساعته مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل از مشتریان
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل: مرکز امداد مشتریان این موسسه برای ارتباط بیشتر با مشتریان گرامی با ساختاری مشتری مداری و خدمات محور با هدف جلب رضایت مشتریان ایجاد شده است.
این مرکز با به کارگیری کارشناسان زبده و متخصص در همه سطوح بانکی در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به مشتریان محترم در زمینه انواع خدمات بانکی می‌باشد
این گزارش می‌افزاید: خدمات قابل ارائه مرکز امداد مشتریان از جمله، راهنمایی طرز استفاده از همراه بانک، اینترنت بانک و نرم افزار فام، راهنمایی خدمات افتتاح حساب متابانک، رفع مشکلات احتمالی دستگاه‌های خودپرداز و شارژ دستگاه‌های خودپرداز و کشلس، اعلام خرابی دستگاه‌ها و مشکلات تراکنش مشتریان، پیگیری مشکلات احتمالی ساتنا، پایا و شاپرک مشتریان و پرداخت قبض می‌باشد.
مرکز امداد مشتریان موسسه اعتباری ملل آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات هموطنان گرامی در خصوص کلیه فعالیت‌های موسسه اعتباری ملل می‌باشد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: