April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۲۹۵۱
۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۰
0
منبعی امنیتی اعلام کرد ریزش تپه اطراف زیارتگاه چشمه امام علی (علیه السلام) در نزدیکی کربلا‏، به مجروح شدن ۴ نفر و زیر آوار ماندن ۸ نفر منجر شد.
ریزش تپه‌های اطراف زیارتگاه چشمه امام علی (علیه السلام) در نزدیکی کربلا+ تصاویر
به گفته یک منبع امنیتی ریزش تپه اطراف زیارتگاه چشمه امام علی (علیه السلام) در نزدیکی کربلا‏، به مجروح شدن ۴ نفر منجر شد و ۸ نفر هم زیر آوار ماندند.

به گزارش المعلومه، این منبع امنیتی افزود: مجروحان حادثه به بیمارستان امام حسین (علیه السلام) انتقال یافتند. همچنین یک کودک از زیر آوار بیرون کشیده شده است.

همچنین ۲ نفر از مجموع افرادی که همچنان زیر آوار مانده اند، کودک هستند و ۵ نفر دیگر ارتباط با آن‌ها برقرار شد و درخواست آب و غذا کردند. به گفته این منبع‏‎، با توجه به وجود تپه‌های اطراف منطقه‏، نیرو‌های نجات با شیوه‌های فنی برای نجات کسانی که زیر آوار مانده اند تلاش می‌کنند.

‏پدافند غیرعامل عراق اعلام کرد با ایجاد شکاف‌هایی در محل حادثه کربلا ‏، آب‏، اکسیژن و غذا به زیرآوارماندگان حادثه منطقه چشمه امام علی نزدیک کربلا، می‌رسد. همچنین نیرو‌های امداد و نجات با تجهیزات سبک‏، بریدن میله‌ها و برداشتن بلوک‌های سیمانی به امدادرسانی ادامه می‌دهند.

چشمه امام علی علیه السلام‏، زیارتگاهی نزدیک کربلا و در شمال جاده این شهر به سوی عین التمر است. به گفته مورخان‏، این زیارتگاه همان چشمه‌ای است که در مسیر امام علی علیه السلام در نبرد صفین به طور معجره آمیزی آشکار شد. چشمه امام علی امروزه گسترش زیادی یافته و دارای شبستانی بزرگ و چندین بستان و امکانات رفاهی است.

ریزش تپه‌های اطراف زیارتگاه چشمه امام علی (علیه السلام) نزدیک کربلا

ریزش تپه‌های اطراف زیارتگاه چشمه امام علی (علیه السلام) نزدیک کربلا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: