April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۴۳۴
۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
0
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا درباره پیروی اپراتور‌های موبایل از قوانین مربوط به نحوه اشتراک گذاری داده‌های مکانی کاربران تحقیق می‌کند.
آژانس فدرال آمریکا از اپراتور‌های موبایل تحقیق می‌کند
کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا درباره پیروی اپراتور‌های موبایل از قوانینی تحقیق می‌کند که این موسسات را ملزم می‌کند شیوه‌های استفاده و به اشتراک گذاری داده‌های موقعیت مکانی کاربران را اعلام کنند.

جسیکا روزن ورسل رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا در این باره می‌گوید: این اطلاعات و داده‌های موقعیت مکانی جغرافیایی بسیار حساس هستند. این داده‌ها نشان می‌دهد کاربران در چه مکانی بوده اند و هویت آن‌ها را نشان می‌دهد. به همین دلیل کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا گام‌هایی را اتخاذ می‌کند تا تضمین شود از این داده‌ها محافظت شود.

روزن ورسل در جولای از ۱۵ اپراتور موبایل برتر از جمله ورایزون، AT&T، تی موبایل، کامکست، Fi متعلق به گوگل و چارتر کامونیکیشن خواسته اطلاعاتی درباره سیاست‌ها و عملکرد‌های نگهداری این داده‌ها را ارائه کنند. آژانس فدرال مذکور روز پنج شنبه این داده‌ها را منتشر و از سوی دیگر ثبت شکایت کاربران در وب سایت خود را ساده‌تر کرد.

کمیسیون فدرال ارتباطات در فوریه ۲۰۲۰ میلادی پیشنهاد کرد ۴ اپراتور موبایل بزرگ آمریکا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار غرامت برای ناتوانی در محافظت از داده‌های موقعیت مکانی کاربران بپردازند.

این موضوع در ماه‌های اخیر توجهات را به خود جلب کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: