May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۶۴۱
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱
0
معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک از اجرایی شدن خدمت سیگما کارت (کارت خانواده) با هدف اختصاص چندین کارت بانکی به حساب‌های سپرده شخص حقوقی یا حقیقی در پست بانک ایران خبر داد.
با هدف اتصال چندین کارت بانکی به حساب مشتریان حقوقی و حقیقی؛ سیگما کارت، به خدمات پست بانک ایران پیوستبر اساس بخشنامه معاونت سازمان و برنامه ریزی بانک، خدمت سیگما کارت بنا به درخولست صاحب سپرده (شخص حقوقی یا حقیقی) برای افراد مورد نظر وی صادر می‌شود و این کارت‌ها شماره اختصاصی داشته و همگی به حساب سپرده‌ای که کارت‌ها برای آن صادر شده است، متصل هستند.

همچنین این کارت‌ها قابلیت استفاده در تراکنش‌های خرید از طریق خودپرداز‌ها و پایانه‌های فروشگاهی را دارا بوده و امکان انجام تراکنش‌های غیر حضوری) اینترنتی (بر روی درگاه‌های مدرن مانند همراه بانک، اینترنت بانک، نرم افزار‌های فین تکی و استارت آپی برای آن فراهم شده است.

در حال حاضر خدمت سیگما کارت فقط روی سپرده‌های اشخاص حقوقی بدون محدودیت در نوع سپرده که شرایط برداشت آن‌ها بر اساس آخرین روزنامه رسمی و مستندات ارائه شده با یک امضا مجاز افتتاح شده باشند، قابل بهره برداری بوده و برای انواع سپرده‌های اشخاص حقیقی انفرادی مجاز است.

بر اساس این گزارش، امکان انتقال کارت به کارت و دریافت وجه نقد روی این نوع کارت وجود ندارد و سقف شارژ سیگما کارت طبق درخواست صاحب سپرده (والد) انجام می‌شود و قابلیت مذکور به درخواست صاحب سپرده هم به صورت دفعی و هر بار به صورت متناوب در دوره‌های زمانی مشخص با تعیین سقف امکان پذیر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: