کد خبر: ۳۸۴۲۵۵
۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
0
عده از معامله گران معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در محدوده ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود احتمال اینکه دوباره به نیمه کانال ۳۰ هزار تومان نفوذ کند وجود خواهد داشت.
دلار هرات پشت تهران را خالی کرد
اسکناس آمریکایی امروز شنبه ۱۹ شهریور ماه در بازار ارز تهران تا محدوده ۳۰ هزار و ۵۵۰ تومان بالا رفت، اما عصر امروز به قیمت ۳۰ هزارو ۳۵۰ تومان معامله شد این قیمت در مقایسه با عصر روز پنجشنبه گذشته بیش از ۱۵۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

عده‌ای از معامله گران معتقد بودند در صورتی که نرخ دلار در محدوده یاد شده تثبیت شود احتمال اینکه دوباره به نیمه کانال ۳۰ هزار تومان نفوذ کند وجود خواهد داشت.

به باور معامله گران تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و سیگنال‌های ضد و نقیض برجام یکی از دلایل افزایش قیمت دلار در تهران بوده است. برخی از معامله گران از تحریم‌های جدید به عنوان تداوم تنش‌های ایران و آمریکای یاد کردند.

افزایش قیمت دلار در بازار‌های همسایه
البته این دسته از معامله گران همچنین باور دارند که افزایش قیمت دلار در هرات موتور محرک صعود قیمت دلار در تهران بوده است.

نرخ دلار هرات امروز وارد کانال ۳۰ هزار تومان شد و تا محدوده ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان پیش رفت، اما در عصر امروز به قیمت ۳۰ هزار تومان معامله شد. این قیمت در مقایسه با دو روز قبل نزدیک به ۵۰ تومان افزایش را نشان می‌دهد.

البته عده‌ای دیگر می‌گفتند یکی از دلایلی که دلار تهران نتوانست بالای ۳۰ هزار و ۵۰۰ تومان باقی بماند به برگشت دلار در هرات برمیگردد.

نرخ دلار سلیمانیه هم امروز در محدوده ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان معامله شد و این قیمت نسبت به دو روز قبل ۲۰۰ تومان بالاتر بود.

رشد اندک نرخ حواله درهم
نرخ حوله درهم نیز صبح امروز تقریبا ۶۰ تومان بر ارزش خود افزود و به قیمت ۸ هزار و ۴۰۰ تومان رسید. اما عصر امروز در مقایسه با دو روز ۳۵ تومان بالاتر بود و در محدوده ۸ هزاز و ۳۷۵ تومان به فروش رسید.

نوسان محدود قیمت اونس طلا
قیمت اونس طلا امروز نوسان محدودی را نسبت به روز قبل تجربه کرد. قیمت طلا جهانی امروز در محدوده ۱۷۱۷ دلار معامله شد.

رفت و برگشت در بازار سکه و طلا
در بازار داخلی ایران هم عصر امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به دو روز قبل ۱ هزار و ۴۰۰ تومان افت را ثبت کرد. فلز گران بهای داخلی امروز در محدوده ۱ میلیون و ۲۸۳ هزار و ۴۰۰ تومان معامله شد.

سکه بازان در نیمه اول معاملات نقدی امروز در سایه افزایش نرخ دلار در موقعیت خرید قرار گرفتند. قیمت سکه امامی قبل از ظهر امروز وارد کانال ۱۴ میلیون تومان شد. هر قطعه سکه امامی امروز با ۱۴ میلیون و ۵۸ هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به دو روز قبل ۱۰۱ هزار تومان افزایش رانشان می‌دهد.

قیمت سکه در ظهر دوباره به کانال ۱۳ میلیون تومان برگشت و با قیمت ۱۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد. این فلز گران بهای داخلی عصر امروز در محدوده ۱۳ میلیون و ۹۱۵ هزار تومان معامله شد. این قیمت نسبت به دو روز قبل ۴۲ هزار تومان کاهش را نشان می‌دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: