کد خبر: ۳۸۴۸۹۵
۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
0
یک کارگردان گفت: مستند «همسایه‌های خوب» سعی می‌کند امید را در بین مخاطبان تزریق کند.
مستند «همسایه‌های خوب» روایتگر آدم‌هایی که حال خوب تزریق می‌کنند
مهدی بخشی‌مقدم، کارگردان مستند «همسایه‌های خوب» گفت: مجموعه مستند همسایه‌های خوب درباره آدم‌هایی است که سعی می‌کنند، با کار‌هایی که در زندگی و جامعه انجام می‌دهند هم حال خودشان و اطرافیان را خوب کنند.

وی افزود: ما در مستند مشکلات آن منطقه را نشان می‌دهیم و درکنارش فعالیت افرادی را به تصویر می‌کشیم که با دست خالی این مشکلات را برطرف می‌کنند.

بخشی مقدم درباره چالش‌های ساخت این مستند توضیح داد: چالشی که ما برای ساخت مستند با آن درگیر بودیم یکی در مرحله تحقیق و پژوهش بود، حدود هفت ماه این مرحله سپری کردیم چراکه برای ما مهم بود قهرمانان مستند‌ها به دل مردم بنشینند و مخاطب با آن‌ها ارتباط برقرار کند. در ادامه مرحله ساخت را در سیستان و بلوچستان، گلستان، مازندران فیلمبرداری داشتیم شرایط را برای ساخت مستند سخت‌تر می‌کرد.

این کارگردان درباره بازخورد‌ها عنوان کرد: جامعه آماری گسترده‌ای ندارم که چه میزان مخاطب داشتیم و من در حد اطرافیان و سوژه‌هایی که به آن‌ها پرداختیم باز خورد‌های خوبی را دیدم.

وی افزود: این مجموعه سعی می‌کند امید را در بین مخاطبان تزریق کند، اما امید واهی نمی‌دهد چراکه افرادی را معرفی کردیم که چراغ فانوس روشنایی را با وجود تمام مشکلات به تنهایی نگه داشتند و برای اطرافیان امید بخش و تاثیرگذار باشند.

مستند «همسایه‌های خوب» در ۲۲ قسمت ساخته شده که تاکنون ۱۶ قسمت آن پخش شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: